Brži - jači - mršaviji - zdraviji

Skidanje kila uz provjeren i siguran proizvod

Hrana za mršavljenje trbuha

Hrana za mršavljenje trbuha

Hrana za mršavljenje trbuha i koju treba izbjegavati

Hrana za mršavljenje trbuha se može podijeliti u dvije skupine. Prvu skupinu čini hrana koju trebamo jesti, a drugu skupinu hrana za mršavljenje trbuha koju trebamo izbjegavati. Svakako trebate izbjegavati hranu s dodanim šećerom jer je štetna za vaše zdravlje. Jedenje puno ove vrste hrane može prouzročiti debljanje.

Studije pokazuju da dodani šećer ima jedinstvene štetne učinke na metaboličko zdravlje. Nadalje, brojne studije pokazale su da višak šećera, uglavnom zbog velike količine fruktoze, može dovesti do nakupljanja masnoće oko trbuha i jetre. Šećer je pola glukoza, a pola fruktoza. Kad pojedete puno dodanog šećera, jetra se preoptereti fruktozom i prisiljena je pretvoriti u masnoću. Tekući šećer je gori u nego kruti. Čini se da mozak ne bilježi tekuće kalorije na isti način kao i krute kalorije, pa kad pijete napitke zaslađene šećerom, na kraju pojedete više ukupnih kalorija.

Znanstvena studija je primijetila da je kod djece 60% veća vjerojatnost da će razviti pretilost sa svakom dodatnom dnevnom porcijom šećerno zaslađenih pića. Pokušajte smanjiti količinu šećera u prehrani i razmislite o potpuno uklanjanju slatkih pića. To uključuje pića zaslađena šećerom, slatke gazirane piće, voćne sokove i razna sportska pića s visokim šećerom.

Preporučena hrana za mršavljenje trbuha

Preporučena hrana za mršavljenje trbuha se uglavnom odnosi na hranu bogatom proteinima. Naime, proteini mogu biti najvažniji makro nutrijent za mršavljenje. Istraživanje pokazuje da konzumiranje hrane bogatom proteinima može smanjiti žudnju za 60%, pojačati metabolizam za 80–100 kalorija dnevno i pomoći vam da pojedete do 441 kalorija manje dnevno. Ne samo da će vam hrana bogata proteinima pomoći da izgubite kilograme, već će vam pomoći i da izbjegnete povratak kilograma.

Proteini mogu biti posebno učinkoviti u smanjenju trbušne masnoće. Jedno je istraživanje pokazalo da ljudi koji jedu više hrane bogatom proteinima ​​imaju mnogo manje masnoća na trbuhu. Drugo istraživanje pokazalo je da su proteini povezani sa značajno smanjenom šansom za povećanjem masnog tkiva na trbuhu žena tijekom 5 godina.

Neka bogata proteinima hrana za mršavljenje trbuha sačinjava 25 do 30 % ukupne hrane koju dnevno pojedete. Konzumirajte cjelovita jaja, riba, mahunarke, orašaste plodove, meso i mliječne proizvode. Ovo su najbolji izvori proteina. Ako se borite s unosom dovoljno proteina u prehranu, ubacite kvalitetan dodatni izvor proteina, poput proteina sirutke.

Vježbanje i hrana za mršavljenje trbuha

Osim što je važno da hrana za mršavljenje trbuha bude adekvatna, isto tako je važno da i redovito vježbate. Tjelovježba je među najboljim stvarima koje možete učiniti kako biste povećali šanse za dug, zdrav život i izbjegavanje bolesti. Pomaganje u smanjenju masnoće na trbuhu jedna je od nevjerojatnih zdravstvenih blagodati vježbanja. To ne znači raditi samo vježbe za trbuh, jer gubitak masnog tkiva na samo jednom mjestu nije moguće.

U jednoj studiji, 6 tjedana treninga samo trbušnih mišića nije imalo mjerljiv učinak na opseg struka ili količinu masti u trbušnoj šupljini. S druge strane trening čitavog tijela s utezima i kardiovaskularne vježbe smanjit će masnoće na čitavom tijelu pa tako i na trbuhu. Aerobne vježbe, poput hodanja, trčanja i plivanja, su također idealne za skidanje masnih naslaga sa trbuha. Stoga ako želite skinuti masne naslage sa trbuha počnite vježbati i u vašem planu prehrane mora biti preporučena hrana za mršavljenje trbuha.

Naruči proizvode odmah

DODAJ PROIZVODE

OBAVEZNO pravi broj (inače dostava neće biti moguća)

Način dostave:

IZABRALI STE OVE PROIZVODE:

    UKUPAN IZNOS NARUDŽBE:

    Free Shipping

    Provjeren proizvod za skidanje kila

    Pomoći ćemo vam da izgubite željene kilograme u kratkom roku na zdrav i siguran način. Recite zbogom kilama koje se više nikada neće vratiti. Vratite kvalitetu i samopouzdanje u svoj život, budite primjer drugima. Već nakon nekoliko dana primjetit ćete kako se vaš trbuh smanjio, a vi ćete se osječati puno bolje.

    Recenzije

    Što kažu zadovoljni korisnici?

    "Proizvod mi je dodatno olakšao u borbi s kilama. Odlučila sam se na kombinaciju treninga i preparata bez neke pretjerane dijete. Rezultati su bili vidljivi već u drugom tjednu. Do sada sam skinula 16 kila."

    Marijana L.

    Zagreb

    "Cijeli život vodim borbu s kilama i tek sam sada u 46. godini otkrio proizvod koji me napokon učinio sretnim i zadovoljnim. Nakon izgubljenih 23 kilograma više se ne sramim svoga tijela."

    Kristijan M.

    Novi Vinodolski

    "Nakon poroda počela sam se debljati što me dovelo do depresije. Pokušala sam s raznim dijetama i onda sam od kolegice čula za vaš proizvod. Nisam imala što za izgubiti, narudžba je brzo stiga a kile su se samo topile. Danas osjećam kako sam opet privlačna svome mužu."

    Dina P.

    Pokupsko