Brži - jači - mršaviji - zdraviji

Skidanje kila uz provjeren i siguran proizvod

Dijeta u trudnoći

Dijeta u trudnoći

Dijeta u trudnoći – što jedu trudnice?

Kad kažu da trudnica jede za dvoje, to i nije laž. Žene trudnice u svoj organizam moraju unositi više hrane nego uobičajeno, ali isto tako pripaziti što jedu. Za razliku od nekih drugih dijeta koje uključuju one za mršavljenje ili one koje se bore s nekom bolešću, dijeta u trudnoći je drukčija. Dijeta u trudnoći bazira se na bogatoj i raznovrsnoj prehrani uz očita izbjegavanja štetnih tvari za vlastiti organizam, kao i za nerođeno dijete. Neke žene se užasavaju činjenice da će dobiti kile u trudnoći, no to je zapravo pokazatelj dobre prehrane. Nakon poroda propisuje se drukčija prehrana koja će pomoći organizmu da se vrati na stadij prije trudnoće. Dijeta u trudnoći podrazumjeva da trudnice trebaju imati bogatu i raznovrsnu prehranu punu svih hranjivih tvari od proteina, ugljikohidrata i masti do vitamina i namirnica bogatim određenim sastojkom. Kad je u pitanju meso, trudnice trebaju jesti proteine. Bitno je doduše da proteini dolaze iz kvalitetnijeg mesa. Zato se preporuča teletina i puretina. Kad je u pitanju povrće i dijeta u trudnoći, trudnice trebaju jesti puno povrća uz poseban naglasak na raznovrsnost. Dok je kupus bogat vitaminom C, vrlo bitnim u našem organizmu tokom trudnoće ili ne, špinat je bogat željezom, mrkva vitaminom A, a rajčica kalijem. Raznovrsna prehrana s različitim mikronutrijentima koju dijeta u trudnoći sadrži, osigurat će zdrav plod i zdrav razvoj djeteta. Voće također sadrži različite mikronutrijetne koji će pomoći tokom trudnoće. Dijeta uključuje i osnovne namirnice poput kruha, riže i krumpira koji daju energiju trudnici kako bi njen organizam kvalitetno sprovodio trudnoću. Energija naravno ne dolazi samo iz ugljikohidrata. Masti su također vitalne za razvoj ploda pa sekontrolirano uzimanje masti također preporučuje.

Dijeta u trudnoći – što treba izbjegavati?

Trudnice koje su u programu dijeta u trudnoći ipak moraju paziti po pitanju nekih namirnica. Premda nije u pitanju neka specifična namirnica koja bi u nekom drugom slučaju bila zdrava, potrebno je ipak ne pretjerivati s lošom brzom hranom ili previše ugljikohidrata ili masti. Ipak, najbitnije da dijeta u trudnoći zabranjuje alkohol. Alkohol je pun toksičnih tvari o kojima brine naša jetra, no u vrijeme trudnoće vrlo je bitno da trudnica ne konzumira alkohol koji može naštetiti plodu, pogotovo u živčanom sustavu. Dijeta u trudnoći strogo propisuje izbjegavanje bilokakvog alkohola. Druga stvar, koju dijeta u trudnoći zabranjuje, a nije hrana je – pušenje duhana. Duhanom unosimo puno štetnih tvari u naše tijelo koje bi moglo naštetiti razvoju zdravog dijeteta i to je jedan od glavnih razloga da dijeta u trudnoći zabranjuje.

Dijeta u trudnoći – tjedni jelovnik i savjeti

Pitate se kakva je ishrana što dijeta u trudnoći predviđa i kako je ishranom najbolje započeti trudnoću? Ova dijeta u trudnoći će vam pomoći da pravilno uspostavite ravnotežu prehrane za zdravu trudnoću. Postoje dva jednostavna planera dijeta u trudnoći koje treba slijediti za svako tromjesečje, tako da ćete imati puno izbora. Svaki planer sadrži razne ukusne zalogaje i jela koja odgovaraju vašoj trudnoći. Dijeta u trudnoći koju predlažemo u ovom tekstu sadrži tjedni planer u prvom tromjesečju imaju sa jelima bogata folatima, što je izvrsno za živčani sustav vašeg djeteta. Također ova dijeta u trudnoći uključuje hranu koja sadrži vitamin B6, koji vašem tijelu može pomoći u korištenju i pohrani energije iz proteina i ugljikohidrata. Kao što smo već rekli predlažemo tjedni plan ishrane u ovoj dijeti, a vi ga svakako možete mijenjati i prilagođavati pazeći pri tome na proteine i ugljikohidrate.

PONEDELJAK

Doručak: Kaša napravljena od mlijeka s prstohvat cimeta i žlice pirea od jabuka, sok od jabuke

Međuobrok: Napitak od jogurta, naranča

Ručak: Salata od dimljene piletine i avokada, banana

Međuobrok: Mala peciva od voća ili sira

Večera: Slana pileća prsa sa smeđom rižom

UTORAK

Doručak: Grčki jogurt i đumbir sa sjeckanim svježim voćem (mango, breskva ili nektarina) posluženi na palačinki, Voćni smuti

Međuobrok: Kriška zrele sladovine

Ručak: Pečeni krumpir sa svježim sirom i ananasom, mali grozd

Međuobrok: Šaka suhih marelica

Večera: govedina i smeđi grah pečeni u tepsiji

SRIJEDA

Doručak: Pahuljice od mekinja s polu obranim mlijekom i narezanom bananom, čaša soka od brusnice

Međuobrok: škotska palačinka

Ručak: Juha od brokule i graška, jabuka

Međuobrok: Štapići od mrkve i dip od humusa

Večera: svinjetina iz tepsije i jabuka

ČETVRTAK

Doručak: Kaša od mlijeka s žlicom konzerviranih bobica u voćnom soku, zeleni ili biljni čaj

Međuobrok: čaša nemasnog običnog jogurta ili voćni jogurt

Ručak: Kus-kus i salata s feta sirom, komadići papaje

Međuobrok: Kriška kruha od banane

Večera: Pita od bakalara i lososa sa šparogama

PETAK

Doručak: Punomasni tost namazan maslacem od kikirikija, čaša jogurta

Međuobrok: kuhana riža

Ručak: Zgužvana pita od sira i brusnica, kriška dinje

Međuobrok: Kriška sirnog kruha i vrhnje s malo masnoće

Večera: Janjeta s brokulom i graškom, srednja jabuka

SUBOTA

Doručak: Grčki jogurt i đumbir pomiješani sa žlicom nasjeckanog suhog voća (marelice, smokve ili datulje) i žlicom muslija, sok od naranče

Međuobrok: Malo integralno pecivo s maslacem od kikirikija

Ručak: zelena salata, voće kivi

Međuobrok: 2 kolutića smokve

Večera: Tjestenina sa tunom, prepečen kruh s malo češnjaka

NEDELJA

Doručak: Kajgana, čaša jogurta

Međuobrok: Banana

Ručak: Pečena piletina s pečenim krumpirom, brokulom i mrkvom, jabuka ili kruška

Međuobrok: 1-2 šake pomiješanih orašastih plodova i suhog voća

Večera: Tofu i butternut tikva

Dijeta u trudnoći – zaključak

Dijeta u trudnoći nije dijeta koja propisuje namirnice koje se jedu i koje se ne jedu. Dijeta u trudnoći zapravo je raznovrsna i zdrava prehrana koja je količinski podebljana radi veće potrošnje energije u tijelu majke. Trudnice mogu uživati u sladoledu, čokoladi i sličnim stvarima sve dok prate da dnevno unose dovoljno zdravih tvari koje dijeta u trudnoći savjetuje da se unose različite namirnice koje jedemo svaki dan, a koje dijeta u trudnoći navodi u svom planu prehrane. Iako ste se odlučili za program dijeta u trudnoći paralelno trebate imati fizičku aktivnost, kao što je plivanje ili šetnja, neophodni su za održavanje ili gubitak tjelesne težine.

Naruči proizvode odmah

DODAJ PROIZVODE

OBAVEZNO pravi broj (inače dostava neće biti moguća)

Način dostave:

IZABRALI STE OVE PROIZVODE:

    UKUPAN IZNOS NARUDŽBE:

    Free Shipping

    Provjeren proizvod za skidanje kila

    Pomoći ćemo vam da izgubite željene kilograme u kratkom roku na zdrav i siguran način. Recite zbogom kilama koje se više nikada neće vratiti. Vratite kvalitetu i samopouzdanje u svoj život, budite primjer drugima. Već nakon nekoliko dana primjetit ćete kako se vaš trbuh smanjio, a vi ćete se osječati puno bolje.

    Recenzije

    Što kažu zadovoljni korisnici?

    "Proizvod mi je dodatno olakšao u borbi s kilama. Odlučila sam se na kombinaciju treninga i preparata bez neke pretjerane dijete. Rezultati su bili vidljivi već u drugom tjednu. Do sada sam skinula 16 kila."

    Marijana L.

    Zagreb

    "Cijeli život vodim borbu s kilama i tek sam sada u 46. godini otkrio proizvod koji me napokon učinio sretnim i zadovoljnim. Nakon izgubljenih 23 kilograma više se ne sramim svoga tijela."

    Kristijan M.

    Novi Vinodolski

    "Nakon poroda počela sam se debljati što me dovelo do depresije. Pokušala sam s raznim dijetama i onda sam od kolegice čula za vaš proizvod. Nisam imala što za izgubiti, narudžba je brzo stiga a kile su se samo topile. Danas osjećam kako sam opet privlačna svome mužu."

    Dina P.

    Pokupsko