Brži - jači - mršaviji - zdraviji

Skidanje kila uz provjeren i siguran proizvod

Keto dijeta

Keto dijeta

Keto dijeta – zdrava prehrana i gubitak kilograma

Ako imate problema sa viškom kilograma, a želite ih izgubiti na zdrav i praktičan način, keto dijeta je pravo rješenje za vas. Mnogi se sve više okreću zdravijem načinu prehrane iz raznih razloga, a sa keto dijetom možete izgubiti značajnu količinu kilograma, što također doprinosi vašem općenitom zdravstvenom stanju. Osobe sa značajnim viškom kilograma mogu patiti od mnogih tegoba kao što su visoki tlak, dijabetes, poteškoće s disanjem, a zdravija prehrana vam itekako može pomoći u rješavanju navedenih tegoba. Ovdje se ne radi isključivo o mršavljenju već o stjecanju kontrole nad vlastitim zdravljem kako bismo živjeli ispunjeniji i kvalitetniji život.

Keto dijeta i dobre namirnice

Keto dijeta je tip prehrane koji potiče konzumiranje namirnica sa višim udjelom masti kako bi se u organizmu potaklo korištenje masti kao hranjive tvari iz koje organizam dobiva potrebnu snagu i energiju. Na taj način tijelo troši masne naslage i gubi kilograme. U keto dijeti nema izričito zabranjenih namirnica, no kako je ovdje riječ o prehrani sa niskim udjelom ugljikohidrata, poželjnije su namirnice koje imaju niski udio ugljikohidrata i viši udio masti. Dobre namirnice koje se preporuča konzumirati su jaja, avokado, masnija riba poput skuše i divljeg lososa, jogurt, maslac, vrhnje, punomasni sirevi poput na primjer kozjeg sira i mozzarelle. Što se tiče mesa, u ovakvom tipu prehrane konzumira se meso divljači i govedine. Osobe koje su na keto prehrani, mogu birati između više vrsta ulja koje će koristiti u prehrani i tako održavati raznovrsnu i zanimljivu prehranu. Dobra ulja koja se preporučuju u prehrani su maslinovo ulje, avokado ulje, kokosovo ulje i također sezamovo ulje.

Keto dijeta – stvaranje dobrih navika i prehrana na bazi zdravih masti

Keto dijeta je pravi izbor prehrane ukoliko želite konzumirati više zdravih masti i smanjiti unos ugljikohidrata. Riječ je o blagoj i hranjivoj prehrani gdje možete konzumirati meso i povrće u jednakoj količni, no odabirete meso i povrće koje će vam pomoći da potaknete organizam na trošenje masti koje su već pospremljene u vašim zalihama i korak po korak, trošite stare zalihe masti. Na taj način se zdravo hranite, a opet mršavite jer organizam ne pohranjuje masti iz hrane već ih pojačano troši. Riječ je o čistom prirodnom procesu, naime, kad smanjite unos ugljikohidrata i pojačate unos dobrih masti, na taj način potičete organizam na stvaranje ketona, odnosno povećaje razine ketona u krvi. Taj proces se također naziva ketoza i osobama koje se tek počnu hraniti prema pravilima keto dijete, obično treba neko vrijeme da dođu u fazu ketoze.

Keto dijeta je najbolji izbor za sve osobe koje žele odbaciti loše prehrambene navike. Ovo nije samo dijeta, već način života u kojemu se ljude potiče da konzumiraju uistinu zdrave i hranjive namirnice koje organizam potiču da na prirodan način iskorištava postojeće masne zalihe. Kako bi još brže gubili kilograme i zadržali vitku figuru, preporuča se odabrati neki redovni oblik vježbanja kako bi izgubljeni kilogrami i ostali izgubljeni kilogrami.

Keto dijeta – dvotjedni jelovnik

Tražite li keto dijeta plan prehrane? Ispod ćete pronaći dvotjedni keto dijeta plan prehrane, kao i savjete za početak.

Keto dijeta ograničava unos ugljikohidrata ispod 20 grama dnevno. To rezultira povećanim sagorijevanjem masti i potencijalne koristi poput brzog mršavljenja.

Evo dva tjedna ukusnih keto dijeta jednostavnih recepata za doručak, ručak i večeru. Svaki tjedan nudi razna keto jela koja će vas automatski držati ispod 20 grama ugljikohidrata dnevno. U prvom tjednu keto dijeta će vas nasladiti nekim od najpopularnijih keto recepata.

PRVI TJEDAN

Ponedeljak

Doručak: Mafine od jaja. Jedan od najboljih keto doručaka svih vremena koji štede vrijeme. Ukusni, slani mafini od jaja prikladni su i jednostavni za spremiti.

Ručak: BLATA oblozi salate. Rajčica zrela, hrskava slanina, kremasti avokado i majoni zajedno stvaraju savršeni sendvič. Oprosti, kruh, nisi pozvan na zabavu.

Večera: Talijanske keto polpete sa mozzarella sirom. Umak od rajčice, Mozzarella, svježa i kremasta. Polpete, s pravim dodirom luka i bosiljka. Uživajte u svakom ukusnom zalogaju.

Utorak

Doručak: Mafne od jaja.

Ručak: Talijanske keto polpete sa mozzarella sirom.

Večera: Keto pileća pljeskavica s jalapeño aioli. Pripremite se da uprljate ruke ovim brzim i zdravim burgerom. Napravljeno od tanko narezanih fileta pilećih prsa, sira cheddar, luka, rajčice i jalapeño aioli zamotanih u hrskave listove salate. Skuhajte piletinu ili još bolje – na roštilju za više okusa.

Srijeda

Doručak: Mafine od jaja.

Ručak: Keto pileća pljeskavica s jalapeño aioli.

Večera: Hrskave pljeskavice od tune. Hrskave i aromatične pljeskavice od tune u kombinaciji s hrskavom zelenom salatom i sočnom rajčicom udružuju se za lagan i zadovoljavajući obrok. Tako jednostavno za napraviti i izvrsna alternativa tradicionalnom hamburgeru od govedine.

Četvrtak

Doručak: Kajgana s pirjanim gljivama i paprikom prelivena parmezanom i svježe rezanim zelenim lukom. Ukusan, brz i lagan doručak.

Ručak: Hrskave pljeskavice od tune.

Večera: Tex-Mex punjeni čamci od tikvica. Pileće meso isjeckati na tanke rezančiće na zagrijanom ulju, dodati tanko sjeckane šampinjone, sve kratko prodinstati da ispari voda, dodati začin tex mex, grah iz konzerve ispran i ocijeđen i podliti sa 1 dec vode. Kuhati oko 10 min. Prepolovljene tikvice puniti toplim nadjevom, posipati ribanim sirom, sjeckanom salatom i paradajizom.

Petak

Doručak: Kajgana s pirjanim gljivama i paprikom prelivena parmezanom i svježe rezanim zelenim lukom.

Ručak: Tex-Mex punjeni čamci od tikvica.

Večera: Piletina s brokulom. Trebate obrok s malo ugljikohidrata za nekoliko minuta? Ovaj brzi i jednostavni obrok ima samo pet sastojaka: pileća bedra bez kostiju, brokulu, tamari soja umak, češnjak i maslinovo ulje. Poslužite s začinjenim majonezom.

Subota

Doručak: Omlet s koricama od sira. Jednom kada probate ovaj omlet, nema povratka. Svojom neodoljivom korom i raskošno bogatim punjenjem, ovo čudo prekriveno sirom postiđuje tradicionalne omlete. Savršen kao obilan doručak, ali i impresivna opcija za brzi keto ručak ili večeru.

Ručak: Piletina s brokulom.

Večera: Keto čorba od morskih plodova. Elegantni slojevi okusa kombiniraju se s ljuskavim, nježnim komadićima lososa, škampa i špinata, dajući ovoj morskoj čorbi na bazi kreme apsolutne pohvale.

Nedelja

Doručak: Klasična slanina i jaja. Pojačajte svoj doručak klasičnim receptom s slaninom i jajima. Uživajte u onoliko jaja koliko vam je potrebno da biste se osjećali zadovoljno.

Ručak: Keto čorba od morskih plodova.

Večera: Salata od češnjaka s prelivom od estragona. Ovo je savršen keto obrok sredinom tjedna. Brzo je i jednostavno, zdravo i prepuno okusa. Sočni zalogaji goveđog odreska, pržen do savršenstva na maslacu od češnjaka, poslužen sa svježim povrćem, i na kraju preljev estragona. Nakon što kušate preljev, poželjet ćete ga koristiti na svemu.

DRUGI TJEDAN

Ponedeljak

Doručak: Klasična kajgana. Maslac i jaja jednaki su savršenom keto doručku. Započnite svoj slobodni dan s zadovoljavajućom verzijom ovog klasičnog doručka. Spremno za nekoliko minuta!

Ručak: Salata od češnjaka s prelivom od estragona.

Večera: Keto crack piletina. Pohajte piletinu u jajima i brašnu. U tavi zagrijte umak za roštilj, sok od limete i češnjak u prahu dok se ne zgusne. Kad pohana piletina bude gotova gurnite je u spremljeni umak dok se potpuno ne obloži. Jedite ih ovako (nevjerovatni su) ili zakucavajte na ranču – što god više za vas ima.

Utorak

Doručak: Klasična kajgana.

Ručak: Keto crack piletina.

Večera: Keto mesna štruca s pečenom rajčicom i pesto majonezom. Zagrijte pećnicu na 180 ° C. Pokrijte lim papirom za pečenje. U velikoj zdjeli pomiješajte mljevenu junetinu, jaje i začine. Smjesu od mesa oblikujte u pogaču, otprilike 23 x 12 cm, i stavite u sredinu papira za pečenje. Prelijte maslinovim uljem i pospite začinom. Pecite u pećnici 20 minuta. Začinite rajčice solju i paprom, te ih stavite oko mesne štruce. Pecite dodatnih 15-20 minuta. Mesnu štrucu poslužite s gustinom pesto majoneze, lisnatim zelenilom prelivenim maslinovim uljem i par polovica pečenih rajčica.

Srijeda

Doručak: Keto pileći curry sendvič sa paprikom. Papriku prerežite po dužini i izvadite sjemenke. Staviti na stranu. U zdjeli srednje veličine pomiješajte piletinu, majonezu, mladi luk i curry. Dodajte sol i papar po ukusu. Na svaku polovicu paprike stavite list salate. Smjesu od pilećeg currya podijelite na paprike. Po želji ukrasite mladim lukom.

Ručak: Keto mesna štruca s pečenom rajčicom i pesto majonezom.

Večera: Salata od tune i avokada. Ocijedite tunjevinu. Vilicom razmrvite tunu na tanjuru. Narežite crvenu papriku i crveni luk na tanke ploške. Četvrtinu krastavca uzdužno uklonite sjemenke i narežite. Prepolovite celer uzdužno i zatim narežite na male komadiće. Zatim avokado ogulite i očistite od koštica te ga narežite na osmine. Sve sastojke složite u velike pladnjeve ili na pojedinačne tanjure. Stavite sok limete i maslinovo ulje u malu staklenku i dobro promućkajte da se sjedine. Prelijte preljev salatom i dovršite solju i paprom po ukusu.

Četvrtak

Doručak: Keto pileći curry sendvič sa paprikom.

Ručak: Salata od tune i avokada.

Večera: Keto tava od piletine i patlidžana s tzatzikijem. U posudi srednje veličine pomiješajte isjeckani krastavac, jogurt, majonezu i češnjak. Začinite solju i paprom, po ukusu. Zagrijte pećnicu na 200 ° C. Obložite veliku tavu papirom za pečenje. Kombinirajte sastojke za marinadu u velikoj zdjeli ili vrećici koja se može zatvoriti. Stavite piletinu i patlidžan u marinadu i bacite ih zajedno da se potpuno premažu. Marinirajte najmanje 10 minuta na sobnoj temperaturi. Ravnomjerno rasporedite piletinu, patlidžane i rajčice na obloženu tavu. Pecite 35 minuta na 74 ° C. Izvadite pleh iz pećnice. Raspršite masline oko piletine, pospite feta sir odozgo i ukrasite svježom mentom ili peršinom. Poslužite uz tzatziki.

Petak

Doručak: Klasična kajgana.

Ručak: Keto tava od piletine i patlidžana s tzatzikijem.

Večera: Omlet od pizze. Zagrijte pećnicu na 200 ° C. Započnite s izradom kore. Jaja razbijte u posudu srednje veličine i dobro promiješajte da se kombinira. Obložite tanjur za pitu ili bilo koju drugu posudu koja je zaštićena od pećnice pergament papirom. Ulijte tijesto za koru pizze. Ravnomjerno ga rasporedite lopaticom. Pecite u pećnici 15 minuta dok kora od pizze ne poprimi zlatnu boju. Pomoću stražnje strane žlice namažite koru umakom od rajčice. Preliti sirom. Pecite još 10 minuta ili dok pizza ne dobije zlatno smeđu boju. Pospite origanom i poslužite.

Subota

Doručak: Klasična slanina i jaja.

Ručak: Omlet od pizze.

Večera: Burgeri s maslacem. U zdjeli pomiješajte mljevenu govedinu, sol i papar. Luk sitno nasjeckajte, a jalapeño narežite na male komadiće. Prvo uklonite sjemenke ako ne želite da bude previše začinjeno. U meso dodajte luk i jalapeño i temeljito sjedinite rukama. Oblikujte jednu pljeskavicu za hamburger po porciji. Pljeskavice pecite na roštilju 5-7 minuta sa svake strane, ovisno o tome koliko dobro želite. Dok su pljeskavice na roštilju, tanko narežite rajčicu. Avokado prerežite po duljini, izvadite košticu i žlicom izvadite meso. Za sastavljanje uzmite 3-4 listova salate za svaki burger. U sredinu stavite hamburger, a svaki prelijte kriškama sira i kriškom maslaca. Dodajte rajčicu i avokado, začinite solju i paprom.

Nedelja

Doručak: Palačinke s bobičastim voćem i šlagom. Dodajte jaja, svježi sir i ljuske psylliuma u posudu srednje veličine i pomiješajte. Ostavite da odstoji 5-10 minuta da se malo zgusne. Zagrijte maslac ili ulje u tavi koja se ne lijepi na srednje laganoj vatri. Palačinke pržite 3-4 minute, sa svake strane. Dodajte vrhnje u zasebnu posudu i mutite dok ne nastanu mekani vrhovi. Palačinke poslužite sa šlagom i bobičastim voćem po vašem izboru.

Ručak: Burgeri s maslacem.

Večera: Odrezak s umakom od papra, cvjetače i brokule. Zagrijte pećnicu na 200 ° C. Premažite maslacem posudu za pečenje. Očistite i obrežite brokulu i cvjetaču. Kuhajte cvjetaču i brokulu u slanoj vodi oko 5 minuta. Ocijedite svu tekućinu i stavite povrće sa strane. Dodajte pavlaku, polovicu isjeckanog sira i sol u lonac, miješajući na umjerenoj vatri dok se sir ne otopi. Pomiješajte brokulu i cvjetaču. Smjesu od brokule i cvjetače stavite u posudu za pečenje. Dodajte ostatak sira i pecite u pećnici 20 minuta. Meso začinite s obje strane solju i paprom. Meso pržite u velikoj tavi na srednje jakoj vatri oko 4-5 minuta po strani. U tavu ulijte vrhnje, soja sos i papar. Pustite da zavrije i pustite da umak krčka dok ne postane kremast. Kušajte i začinite s više soli i papra po želji. Meso narežite na tanke kriške veličine 1 cm. Poslužite zajedno s umakom. Ukrasite sitno sjeckanim svježim peršinom.

Naruči proizvode odmah

DODAJ PROIZVODE

OBAVEZNO pravi broj (inače dostava neće biti moguća)

Način dostave:

IZABRALI STE OVE PROIZVODE:

    UKUPAN IZNOS NARUDŽBE:

    Free Shipping

    Provjeren proizvod za skidanje kila

    Pomoći ćemo vam da izgubite željene kilograme u kratkom roku na zdrav i siguran način. Recite zbogom kilama koje se više nikada neće vratiti. Vratite kvalitetu i samopouzdanje u svoj život, budite primjer drugima. Već nakon nekoliko dana primjetit ćete kako se vaš trbuh smanjio, a vi ćete se osječati puno bolje.

    Recenzije

    Što kažu zadovoljni korisnici?

    "Proizvod mi je dodatno olakšao u borbi s kilama. Odlučila sam se na kombinaciju treninga i preparata bez neke pretjerane dijete. Rezultati su bili vidljivi već u drugom tjednu. Do sada sam skinula 16 kila."

    Marijana L.

    Zagreb

    "Cijeli život vodim borbu s kilama i tek sam sada u 46. godini otkrio proizvod koji me napokon učinio sretnim i zadovoljnim. Nakon izgubljenih 23 kilograma više se ne sramim svoga tijela."

    Kristijan M.

    Novi Vinodolski

    "Nakon poroda počela sam se debljati što me dovelo do depresije. Pokušala sam s raznim dijetama i onda sam od kolegice čula za vaš proizvod. Nisam imala što za izgubiti, narudžba je brzo stiga a kile su se samo topile. Danas osjećam kako sam opet privlačna svome mužu."

    Dina P.

    Pokupsko