Brži - jači - mršaviji - zdraviji

Skidanje kila uz provjeren i siguran proizvod

Dijeta za giht

Dijeta za giht

Dijeta za giht – Koje namirnice konzumirati?

Giht je naziv za grupu bolesti nastalih radi pretjerane koncentracije mokraćnih kiselina u našem krvožilnom sustavu. Giht pogađa češće stariju generaciju, a što se tiče spola muškarce pogađa čak devet puta češće nego žene. Dijeta za giht dana je pacijentima kod njihovog pregleda kod liječnika, no postoje osnovna pravila za prehranu kod ljudi pogođeni ovom bolešću. Giht se razvija kod povećanog unosa proteina, no češće je nasljedno stečena bolest. Vodeći se time, dijeta za giht treba sadržavati više povrća i svježih namirnica. Giht se danas uspješno liječi terapijom, a pravilna prehrana značajno doprinosi smanjenju bolova i generalnom oporavku. Dijeta za giht daje prednost svježim namirnicima i povrću. Kad je u pitanju povrće postoje dodoše iznimke kod povrća bogatim purinima. Takvo povrće nije potrebno kompletno izbaciti iz prehrane, no dijeta za giht preporuča umjereniju konzumaciju. U povrće bogato purinima ubrajamo: špinat, leću, grašak, grah, cvjetača, šparoge. Isto vrijedi i za gljive. Kad su u pitanju pripreme jela s povrćem, primjerice variva, ključ je u načinu pripreme. Potrebno je pripremiti obrok uz što manje kuhanja. Dakle variva da, no uz brzu pripremu i kratko kuhanje. Dijeta za giht savjetuje da u variva također možete staviti različite namirnice koje djeluju dijetoterapijski na ovakvu bolest poput ječma, zoba, prosa i pšenice.

Dijeta za giht – Kruh da ili ne?

Kad je u pitanju kruh, potrebno je izbjegavati kruh koji sadrži kvasac. Za strožu prehranu, izbjegavajte konzumaciju kruha s većim udiom purina. Da, dijeta za giht predviđa da možete jesti kruh ako imate giht. Međutim, ako patite od čestih napada gihta, dijeta za giht savjetuje ograničenje unosa cjelovitog kruha, ali to obično nije potrebno. Raženi i pšenični kruh služi za primjer koje dijeta za giht preporučuje. Cjelovite žitarice trebale bi biti dio vaše prehrane u sklopu dijeta za giht, što znači da možete jesti do 50% dnevnih kalorija kao kruh od cjelovitih žitarica, tjesteninu, kvinoju ili rižu. Kad je u pitanju dijeta za giht, kruh nije presudni faktor, no pažljivijom konzumacijom Vaš oporavak će biti brži.

Dijeta za giht – Što izbjegavati?

Kod dijeta za giht izgbjegnite kvasac u svakom obliku. Kvasac je bogat purinima koji direktno utječu na pojavu gihta, a također potiče pretilost koja nikako ne ide u korist borbi s gihtom. Također sve vrste masti probajte što više izbjegavati. Masti usporavaju probavu i izlučivanje mokraćne kiseline. Krumpir ako pripremate izbjegavajte prženi, a kuhanje krumpira giht preporuča kuhanje u ljusci i to na pari. Drugu stvar koju morate izbjegavati jr jesti meso i mesne proizvode. Kod akutnih pojava gihta dijeta za giht ne uključuje nikakvu vrstu mesa. U to spada i riba i morski plodovi. treba posebno napomenuti da izbjegavate konzumaciju mesa poput: mozga, timusne žlijezde, mliječnih žlijezda i ikre tokom akutnih napada. U periodu kad nema napada, meso možete konzumirati uz pažljivu prehranu (naravno, ne prženo), a meso koje biste mogli jesti tada je teletina i bijelo meso piletine i puretine. Naravno, u pitanju je meso s manjim udiom masti.

Dijeta za giht – spadaju li i jaja u namirnice koje treba izbjegavati?

Jaja ne spadaju u kategoriju zajedno s mesom kad je u pitanju dijeta za giht. Preporuče se manji unos jaja, do dva tjedno. Određena hrana, poput crvenog mesa, bogata je purinima. Trebali biste izbjegavati takvu hranu ako imate giht ili ako za njega postoji visok rizik. To znači da morate odabrati izvore proteina s malo purina. Jaja su dobra opcija za giht. Prema pouzdanom izvoru jaja sadrže hranjive sastojke kao što su: protein, masti, ugljikohidrati. Jaja također sadrže minerale i vitamine: kalij, fosfor, kalcij, vitamin A, vitamin D, folate. Nebitno da li je dijeta za giht u vašem planu ishrane ili ne držite jaja u hladnjaku i temeljito kuhajte hranu koja sadrži jaja da biste spriječili bolest od bakterija. Dijeta za giht značajno potpomaže u borbi s ovom bolešću, a bogatim izborom namirnica u današnjem svijetu svatko će moći lako izdržati ova pravila.

Dijeta za giht – Tjedni jelovnik

Ako imate giht, određena hrana može potaknuti napad povišenjem razine mokraćne kiseline. Okidačka hrana obično ima puno purina, tvari koja se prirodno nalazi u hrani. Međutim, ljudi s gihtom ne mogu učinkovito ukloniti višak mokraćne kiseline. Hrana koja često pokreće napade gihta uključuje meso organa, crveno meso, plodove mora, alkohol i pivo. I zanimljivo je da napici s fruktozom i zaslađenim šećerom mogu povećati rizik od gihta i napada gihta, iako nisu bogati purinima. S druge strane, istraživanja pokazuju da mliječni proizvodi s niskim udjelom masti, proizvodi od soje i dodaci vitaminu C mogu pomoći u prevenciji napada gihta smanjenjem razine mokraćne kiseline u krvi. Ako ste podložni iznenadnim napadima gihta, dijeta za giht je idealno rješenje da pomogne u izbjegavanju glavnih krivaca – hrana s visokim udjelom purina. Dijeta za giht preporuča izbjegavanje hrane s visokim udjelom fruktoze. Dijeta za giht takođe ne preporuča ugljikohidrate poput bijelog kruha, kolača i kolačića. Ako imate giht, trebali biste izbjegavati hranu poput mesa divljači, riba i plodovi mora, slatki napici, rafinirani ugljikohidrati, šećer i kvasac. Iako dijeta za giht uklanja mnoge namirnice, još uvijek postoji obilje hrane s niskim udjelom purina u kojoj možete uživati, kao što je: voće (sve vrste voća); sve vrste povrća uključujući krumpir, grašak, gljive; sve mahunarke, uključujući leću, grah, soju i tofu; sve orašaste plodove i sjemenke; sva mliječna hrana je sigurna; jaja; kava, sve vrste čajeva; bilje i začini (sve vrste); ulja na biljnoj osnovi uključujući ulja repice, kokosa, masline i lana.

Evo primjera jelovnika dijeta za giht prilagođenog za jedan tjedan.

PONEDJELJAK

Doručak: Zob s grčkim jogurtom i 1/4 šalice (oko 30 grama) bobice.

Ručak: Salata od kvinoje s kuhanim jajima i svježim povrćem.

Večera: Tjestenina od cjelovite pšenice s pečenom piletinom, špinatom, paprikom i

nemasni feta sir.

UTORAK

Doručak: Smoothie s 1/2 šalice (74 grama) borovnica, 1/2 šalice (15 grama)

špinat, 1/4 šalice (59 ml) grčkog jogurta i 1/4 šalice (59 ml) nemasnog mlijeka.

Ručak: Sendvič s cjelovitim žitaricama s jajima i salatom.

Večera: Pržena piletina i povrće sa smeđom rižom.

SRIJEDA

Doručak: Zob natopljen preko noći – 1/3 šalice (27 grama) valjane zobi, 1/4 šalice (59 ml) grčkog jogurta, 1/3 šalice (79 ml) mlijeka s niskim udjelom masti, 1 žlica (14 grama) chia sjemenki, 1/4 šalice (oko 31 grama) bobica i 1/4 žličice (1, 2 ml) ekstrakt vanilije.

Ručak: Slanutak i svježe povrće u omotu od cjelovite pšenice.

Večera: Losos pečen na biljkama sa šparogama i cherry rajčicama.

ČETVRTAK

Doručak: Puding od chia sjemenki preko noći – 2 žlice (28 grama) chia sjemenki, 1 šalica

(240 ml) grčkog jogurta i 1/2 žličice (2, 5 ml) ekstrakta vanilije s narezanima voćem po vašem izboru.

Ručak: Ostatak lososa sa salatom.

Večera: Quinoa, špinat, patlidžan i feta salata.

PETAK

Doručak: francuski tost s jagodama.

Ručak: Sendvič s cjelovitim žitaricama s kuhanim jajima i salatom.

Večera: Prženi tofu i povrće sa smeđom rižom.

SUBOTA

Doručak: Fritaja od gljiva i tikvica.

Ručak: Preostali prženi tofu i smeđa riža.

Večera: Domaći pileći pljeskavice sa svježom salatom.

NEDJELJA

Doručak: Omlet od dva jaja sa špinatom i gljivama.

Ručak: Slanutak i svježe povrće u omotu od cjelovite pšenice.

Večera: Tacos s kajganom – kajgana sa špinatom i paprikom na tortiljama od cjelovite pšenice.

Naruči proizvode odmah

DODAJ PROIZVODE

OBAVEZNO pravi broj (inače dostava neće biti moguća)

Način dostave:

IZABRALI STE OVE PROIZVODE:

    UKUPAN IZNOS NARUDŽBE:

    Free Shipping

    Provjeren proizvod za skidanje kila

    Pomoći ćemo vam da izgubite željene kilograme u kratkom roku na zdrav i siguran način. Recite zbogom kilama koje se više nikada neće vratiti. Vratite kvalitetu i samopouzdanje u svoj život, budite primjer drugima. Već nakon nekoliko dana primjetit ćete kako se vaš trbuh smanjio, a vi ćete se osječati puno bolje.

    Recenzije

    Što kažu zadovoljni korisnici?

    "Proizvod mi je dodatno olakšao u borbi s kilama. Odlučila sam se na kombinaciju treninga i preparata bez neke pretjerane dijete. Rezultati su bili vidljivi već u drugom tjednu. Do sada sam skinula 16 kila."

    Marijana L.

    Zagreb

    "Cijeli život vodim borbu s kilama i tek sam sada u 46. godini otkrio proizvod koji me napokon učinio sretnim i zadovoljnim. Nakon izgubljenih 23 kilograma više se ne sramim svoga tijela."

    Kristijan M.

    Novi Vinodolski

    "Nakon poroda počela sam se debljati što me dovelo do depresije. Pokušala sam s raznim dijetama i onda sam od kolegice čula za vaš proizvod. Nisam imala što za izgubiti, narudžba je brzo stiga a kile su se samo topile. Danas osjećam kako sam opet privlačna svome mužu."

    Dina P.

    Pokupsko