Brži - jači - mršaviji - zdraviji

Skidanje kila uz provjeren i siguran proizvod

Hrana za mršavljenje

Hrana za mršavljenje

Hrana za mršavljenje, zdravo mršavljenje

Bitno je naglasiti prvo kako ne odgovara svima nama isti način mršavljenja. Mršavljenje ovisi o našoj dobi, spolu, tjelesnom tipu, zdravstvenom stanju, genetici, fizičkoj aktivnosti, sklonosti prema prehrani itd. Hrana za mršavljenje postoji, no savršena dijeta za skidanje kilograma ne. Postoje univerzalna pravila za skidanje kilograma, ali opet efekt može biti drugačiji od osobe do osobe. Kako započeti put k zdravom mršavljenju? Kada se odlučite mršavjeti, bitno je da zabilježite kada ste počeli. Zabilježite početnu kilažu i cilj, i svaki dan zapisujte što jedete, pratite unos hrane. Odredite si cilj u mršavljenju, napravite si plan i program i pratite ga. Dobar raspored tijekom dana je bitan kako bi stigli jesti, vježbati, raditi i odmoriti se. Naravno, ovo sve zvuči dosta strogo, i ako sami ne znate kako bi ste napravili odgovarajuć plan prehrane, tada vam savjetujemo da se obratite nutricionistu kako bi vam pomogao sastaviti plan. Hrana za mršavljenje ne znači odricanje, glad i hranu bez okusa. Zdravo mršavljenje se sastoji od više hrane u manjim i ukusnim porcijama raspoređenim tijekom cijelog dana.

Hrana za mršavljenje, pravi izbor namirnica

Dijeta je prva star koja padne na pamet mnogima kada žele izgubiti par kilograma. Što ako se mučite s viškom kilograma a možda nemate volje ni snage za dijete? Hrana za mršavljenje, tj. Odabir pravih namirnica vam može pomoći da dođete do željenog cilja. Pojedine namirnice su odlične za sagorijevanje kalorija i masnoća i mogu umanjiti glad. O kojim namirnicama je riječ? Jabuke su mnogima omiljeno voće, i to s razlogom. Jabuke sadrže puno vlakana zbog kojih ćete dugo biti siti, a njeni antioksidansi će pomoći vašem metabolizmu. Kelj i špinat su zeleno lisnato povrće koje bi se trebalo što češće naći na vašem meniju radi malo kalorija i puno vlakana. Zobene pahuljice su neizbježna namirnica ako želite smršaviti, jedu se najčešće ujutro s voćem, jogurtom ili mlijekom. Jogurt je idealna namirnica za međuobrok ili doručak, i također sadržava odličan omjer ugljikohidrata, proteina i masnoća koji su bitni za pravilno funkcioniranje organizma. Losos i tuna su dvije ribe koje se najčešće nađu na meniju vezanome za mršavljenje, bogate su omega 3 masnim kiselinama i proteinima. Crveno meso, proteini iz crvenog mesa pomažu u održavanju mišićne mase tijekom mršavljenja. Citrusno voće, bogato je vitaminima, antioksidansima, sadrži malo kalorija i puno vlakana. Za kraj čili, ljute namirnice ubrzavaju rad metabolizma i pomažu u sagorijevanju viška kalorija. Kada čujete hrana za mršavljenje sigurno ne pomislite na nešto ukusno, iako su vrlo često obroci jako ukusni. Kako izgleda primjer prehrane sa zdravom hranom? Za doručak se najčešće jedu zobene pahuljice s voćem ili jogurtom, ili jaja koja mogu biti napravljena po želji. Ručak mora biti najobilniji i najbogatiji obrok u danu, tako da se pretežito sastoji od ribe ili mesa i kuhanog povrća sa salatom. Večera mora biti nešto laganija, može biti također salata ili posni sir uz dodatak malo voća ili orašastih plodova.

Hrana za mršavljenje, zdrav gubitak tjelesne težine

Promjene ne dolaze preko noći, važno je naglasiti da je minimalni vremenski period za zdravo mršavljenje tri mjeseca. Prvi mjeseci su izuzetno bitni kako bi prilagodili tijelo zdravoj prehrani. Po istraživanjima raznih psihologa navike se mogu steći tek nakon dva mjeseca, tako da ne čudi da rezultati mršavljenja mogu biti vidljivi tek nakon tri mjeseca. Usvajanje navika oko zdrave prehrane je preduvjet za održavanje linije koju ćete steći. Hrana za mršavljenje ne donosi brzo gubljenje kilograma, možda će vas ovo šokirati ali pridržavanjem zdrave prehrane vi ćete mjesečno izgubiti do samo 2 kile. Naravno, ovo možete promijeniti ako u svoj način života uvedete određene tjelovježbe. Hrana za mršavljenje se sastoji najvećim dijelom od namirnica koje su biljnog i životinjskog porijekla. Dobro je da konzumirate dosta voća i povrća, poželjno sezonsko. Integralne žitarice, kruh od cjelovitog zrna. Meso s malim udjelom masnoće. I naravno mliječne proizvode. Mišljenja oko zdrave prehrane se razlikuju, u raznim člancima ćete pronaći razna mišljenja, razlog tome je činjenica kako svatko od nas ima drugačiji organizam i preferiramo drugačije namirnice. Primjerice ako vam ne odgovara kelj ili blitva, možete navedeno zamijeniti špinatom, ako ne volite jabuku zamijenite ju kruškom i sl. Od izuzetne je važnosti u vlastiti plan prehrane uključiti određene namirnice koje preferirate, na taj način će vam cijeli proces mršavljenja biti lakši.

Naruči proizvode odmah

DODAJ PROIZVODE

OBAVEZNO pravi broj (inače dostava neće biti moguća)

Način dostave:

IZABRALI STE OVE PROIZVODE:

    UKUPAN IZNOS NARUDŽBE:

    Free Shipping

    Provjeren proizvod za skidanje kila

    Pomoći ćemo vam da izgubite željene kilograme u kratkom roku na zdrav i siguran način. Recite zbogom kilama koje se više nikada neće vratiti. Vratite kvalitetu i samopouzdanje u svoj život, budite primjer drugima. Već nakon nekoliko dana primjetit ćete kako se vaš trbuh smanjio, a vi ćete se osječati puno bolje.

    Recenzije

    Što kažu zadovoljni korisnici?

    "Proizvod mi je dodatno olakšao u borbi s kilama. Odlučila sam se na kombinaciju treninga i preparata bez neke pretjerane dijete. Rezultati su bili vidljivi već u drugom tjednu. Do sada sam skinula 16 kila."

    Marijana L.

    Zagreb

    "Cijeli život vodim borbu s kilama i tek sam sada u 46. godini otkrio proizvod koji me napokon učinio sretnim i zadovoljnim. Nakon izgubljenih 23 kilograma više se ne sramim svoga tijela."

    Kristijan M.

    Novi Vinodolski

    "Nakon poroda počela sam se debljati što me dovelo do depresije. Pokušala sam s raznim dijetama i onda sam od kolegice čula za vaš proizvod. Nisam imala što za izgubiti, narudžba je brzo stiga a kile su se samo topile. Danas osjećam kako sam opet privlačna svome mužu."

    Dina P.

    Pokupsko