Brži - jači - mršaviji - zdraviji

Skidanje kila uz provjeren i siguran proizvod

Fit prehrana

Fit prehrana

Kako se održava fit prehrana?

Mnogi imaju pogrešnu percepciju što znači fit prehrana. Tokom duljeg vremena i raznih trendova srtvorila se percepcija da zdrava prehrana znači gladovanje, restrikcije i da se morate mučiti kako bi smršavili. Nemojte se nikako dati obeshrabiti raznim pričama koje možete čuti iz neprovjerenih izvora. Da bi se kreirala fit prehrana, potrebno je sastaviti kvalitetan i zdrav jelovnik kojega ćete pažljivo pridržavati. Također, u suradnji sa dobrim nutricionistom možete kreirati kombinaciju zdravih namirnica koje odgovaraju vašim potrebama. Naime, svaka osoba ima drugačiji životni stil, ovisno o tome kakvim poslom se bavi, koliko se fizički umara tokom obavljanja svakodnevnih obaveza i koliko kalorija dnevno troši. Zato je potrebno voditi računa o svojim potrebama, te u skladu s time prilagoditi dnevni unos kalorija. Pojedine osobe mogu imati i određene zdravstveno uvjetovane potrebe, te da određene vitamine ili minerale moraju unositi više od drugih pojedinaca. Na određene izuzetno zdrave namirnice možete biti alergični, te je dobro znati koje su zamjenske opcije.

Fit prehrana, saznajte sve o tome

Iako fit prehrana nije znanstvena fantastika, ipak je dobro ne poduzimati drastične mjere na svoju ruku. Prije nego se odlučite promjeniti svoj životni stil i prehrambene navike, izdvojite dovoljno vremena da proučite sve što je potrebno znati i da se posavjetujete sa stručnom osobom oko svega. Određene namirnice u pretjeranoj količini mogu biti štetne. Poatna zdravih obroka jest da budu što raznovrsniji, umjerene količine i više puta dnevno raspoređeni. Mnogi ne razumiju zbog čega je 5 obroka dnevno bolja opcija nego 2 do 3 obroka dnevno? Riječ je o poticanju metabolizma na rad, odnosno ubrzati će njegov rad, potaknuti kvalitetniju probavu i imati ćete više energije za svakodnevne obaveze. To bi značilo da uz doručak, ručak i večeru, trebate ubaciti i dva manja obroka. Na taj način nećete imati iznenadnu potrebu za hranom, odnosno napadaj gladi koji se često zna događati osobama koje naglo promjene svoje prehrambene navike. Vaša fit prehrana ne treba biti sredstvo mučenja već zdrava promjena koja će vam poboljšati kvalitetu života. Tijelo pamti sve što mu se radi, te vraća u kasnijoj životnoj dobi. Stoga je veoma bitno voditi računa da vaš organizam bude oprskrbljen svime što mu je potrebno za zdravo funkioniranje. Zato je dobro posavjetovati se sa stručnjakom prije nego se odlučite na određene promjene u prehrani.

Fit prehrana i najbolji načini kako ju održati

Najbitnija karika u procesu mršavljenja je fit prehrana, što bogatija i raznovrsnija, to bolje. Ubrzani način života je mnoge ljude natjerao da misle kako je nemoguće isplanirati 5 zdravih obroka dnevno, no riječ je zapravo o dobroj organizaciji. Gdje ima volje, ima i načina. Godine loših navika i nutritivno siromašnih obroka nije lako promjeniti, no došlo je vrijeme da sebe i svoje zdravlje stavite na prvo mjesto. Tokom godina naš organizam prolazi kroz razne promjene, bilo uzrokovane starenjem ili određenim stresnim situacijama, a zdrasvtveni problemi su logičan odgovor na sve doživljeno. Kako biste izbjegli problematične zdravstvene situacije, trebate voditi brigu o svom tijelo. Zato sve što unosite u organizam, kroz hranu ili piće, treba biti što hranjivije i nutritivno bogato. Dobar omjer povrća, voća, mesa, mliječnih proizvoda i orašastih plodova može učiniti čuda za vaše zdravlje. Doručak je najvažniji obrok s obzirom da je u pitanju početak dana i treba vam dati najviše energije. Kako je važno da je fit prehrana što raznvorsnija, za doručak birajte što hranjivije tvari poput zobenih pahuljica, a odlične su u kombinaciji s voćem i orašastim plodovima. Uz to, kao prvi obrok dana možete ispeći jaja na oko, napraviti omlet, palentu, itd. Za ručak možete kombinirati tunu u raznim varijantama. Bilo da se odlučite ispeći odrezak od tune ili ju pripremiti u formi salate sa raznim prilozima, napraviti ćete odličan izbor. Naime, upravo je tuna neprocijenjiv izovr omega 3 masnih kiselina koje hrane krvne žile i srce, a ujedno jačaju i mentalnu aktivnost. Iako mnogi tvrde da nije dobro večerati, nutricionistički stručnjaci tvrde upravo suprotno. Lagana večera je poželjna, a jedino što je bitno je da ne jedete 2 sata prije spavanja. Kvalitetni i zdravi obroci tokom dana hrane vaš organizam i omogućuju da i u fazi mirovanja odradi sve bitne procese. Umjerena tjelesna aktivnost će pomoći da sve hranjive tvari što bolje probavite. Poanta je da se ne odričete ničega i da je zdrava prehrana stil života, a ne privremena mjera.

Naruči proizvode odmah

DODAJ PROIZVODE

OBAVEZNO pravi broj (inače dostava neće biti moguća)

Način dostave:

IZABRALI STE OVE PROIZVODE:

UKUPAN IZNOS NARUDŽBE:

Free Shipping

Provjeren proizvod za skidanje kila

Pomoći ćemo vam da izgubite željene kilograme u kratkom roku na zdrav i siguran način. Recite zbogom kilama koje se više nikada neće vratiti. Vratite kvalitetu i samopouzdanje u svoj život, budite primjer drugima. Već nakon nekoliko dana primjetit ćete kako se vaš trbuh smanjio, a vi ćete se osječati puno bolje.

Recenzije

Što kažu zadovoljni korisnici?

"Proizvod mi je dodatno olakšao u borbi s kilama. Odlučila sam se na kombinaciju treninga i preparata bez neke pretjerane dijete. Rezultati su bili vidljivi već u drugom tjednu. Do sada sam skinula 16 kila."

Marijana L.

Zagreb

"Cijeli život vodim borbu s kilama i tek sam sada u 46. godini otkrio proizvod koji me napokon učinio sretnim i zadovoljnim. Nakon izgubljenih 23 kilograma više se ne sramim svoga tijela."

Kristijan M.

Novi Vinodolski

"Nakon poroda počela sam se debljati što me dovelo do depresije. Pokušala sam s raznim dijetama i onda sam od kolegice čula za vaš proizvod. Nisam imala što za izgubiti, narudžba je brzo stiga a kile su se samo topile. Danas osjećam kako sam opet privlačna svome mužu."

Dina P.

Pokupsko