Brži - jači - mršaviji - zdraviji

Skidanje kila uz provjeren i siguran proizvod

Zagrijavanje prije treninga

Zagrijavanje prije treninga

Zašto je važno zagrijavanje prije treninga

Svi sportaši, bez obzira da li je riječ o rekreativcima ili profesionalnim sportašima, bi trebali znati zašto je zagrijavanje prije treninga važno. Ukoliko to ne znate, onda pročitajte ovaj tekst i saznajte sve o tome. Naime, zagrijavanje prije treninga može okarakterizirati kao svojevrsnu pripremu ljudskog tijela na predstojeće napore treninga.

Ljudsko tijelo je tijekom čitavog dana „hladno“ i prije treninga ga je potrebno dovesti na radnu temperaturu. Zagrijavanje povećava prokrvljenost mišića i čini ih spremnijima na „stres“ koji će na njih izazvati trening. Ukoliko preskočite zagrijavanje i krenete odmah sa glavnim dijelom treninga, lako vam se može dogoditi nekakva ozljeda mišića, zglobova ili ligamenata.

Većina sportaša preskače zagrijavanje, jer smatraju da je dosadno i da mogu kvalitetno odraditi trening i bez njega. Posljedice preskakanja zagrijavanja postaju uočljivije što osoba stari. Naime, mlađi ljudi lakše mogu podnijeti to da se ne zagriju prije treninga, nego starije osobe. Starije osobe trebaju dulje vrijeme da dođu na radnu temperaturu.

Statično zagrijavanje prije treninga

Postoji nekoliko vrsta zagrijavanja prije treninga, a jedno od njih je statično zagrijavanje prije treninga. Riječ je o zagrijavanju gdje se zadržavate u određenom položaju tijela određeno vrijeme. Ovakvo zagrijavanje najviše utječe na fleksibilnost mišićnih vlakana i utječe na smanjenje rizika od ozljede. Ukoliko trenirate čitavo tijelo, onda bi zagrijavanje prije treninga trebali rasporediti na čitavo tijelo.

S druge strane ako trenirate jednu mišićnu skupinu, onda bi trebali zagrijati samo tu mišićnu skupinu. Preporuča se zagrijavanje trbušnih mišića svaki puta prije treninga, bez obzira da li trenirate čitavo tijelo ili pojedinu mišićnu skupinu. Naime, trbušni mišići utječu na pravilno kretanje čitavog tijela i oni drže tijelo stabilnim tijekom izvođenja svih vježbi, bez obzira o kojoj se mišićnoj skupini radilo.

Statično zagrijavanje možete raditi i uz pomoć pjenastog valjka. Pjenastim valjkom možete izmasirati one mišićne skupine koje planirate trenirati. Masaža će uzrokovati zagrijavanje mišića i na taj će način biti spremni za trening. Popis statičnih vježbi za zagrijavanje i vježbi uz pomoć pjenastog valjka možete pronaći na internetu.

Dinamično zagrijavanje prije treninga

Osim statičnog zagrijavanja postoji i dinamično zagrijavanje prije treninga. Ova vrsta zagrijavanja se izvod na način da vježbe koje planirate izvoditi u glavnom dijelu treninga izvodite sa lakšom kilažom i manjim intenzitetom. Ukoliko vježbate samo vlastitim tijelom, onda vježbe radite s manje ponavljanja i također sa manjim intenzitetom.

Najpoznatije dinamične vježbe zagrijavanja su marinci, niski i visoki skip, skok čučanj, običan čučanj i sklekovi. Dinamično zagrijavanje prije treninga će vaše mišiće napuniti krvlju i podignuti će otkucaje srca na potrebnu razinu. Važno je da ne pretjerate sa zagrijavanjem, jer vas to može previše umoriti i učiniti nespremnim za glavni dio treninga.

Ako budete umorni izvodili glavni dio treninga lako vam se može dogoditi ozljeda. Dinamično zagrijavanje može biti i lagano trčanje, a ukoliko svoj trening izvodite negdje vani. Trčanje je jedna od najboljih dinamičnih metoda zagrijavanja. Cjeloviti popis dinamičnih vježbi također možete pronaći na Internet stranicama čija je tematika vježbanje i treniranje.

Naruči proizvode odmah

DODAJ PROIZVODE

OBAVEZNO pravi broj (inače dostava neće biti moguća)

Način dostave:

IZABRALI STE OVE PROIZVODE:

UKUPAN IZNOS NARUDŽBE:

Free Shipping

Provjeren proizvod za skidanje kila

Pomoći ćemo vam da izgubite željene kilograme u kratkom roku na zdrav i siguran način. Recite zbogom kilama koje se više nikada neće vratiti. Vratite kvalitetu i samopouzdanje u svoj život, budite primjer drugima. Već nakon nekoliko dana primjetit ćete kako se vaš trbuh smanjio, a vi ćete se osječati puno bolje.

Recenzije

Što kažu zadovoljni korisnici?

"Proizvod mi je dodatno olakšao u borbi s kilama. Odlučila sam se na kombinaciju treninga i preparata bez neke pretjerane dijete. Rezultati su bili vidljivi već u drugom tjednu. Do sada sam skinula 16 kila."

Marijana L.

Zagreb

"Cijeli život vodim borbu s kilama i tek sam sada u 46. godini otkrio proizvod koji me napokon učinio sretnim i zadovoljnim. Nakon izgubljenih 23 kilograma više se ne sramim svoga tijela."

Kristijan M.

Novi Vinodolski

"Nakon poroda počela sam se debljati što me dovelo do depresije. Pokušala sam s raznim dijetama i onda sam od kolegice čula za vaš proizvod. Nisam imala što za izgubiti, narudžba je brzo stiga a kile su se samo topile. Danas osjećam kako sam opet privlačna svome mužu."

Dina P.

Pokupsko