Brži - jači - mršaviji - zdraviji

Skidanje kila uz provjeren i siguran proizvod

Vježbe za stražnjicu

Vježbe za stražnjicu

Kakve vježbe za stražnjicu primijenjivati

Čučnjevi su simpatični, ali nisu baš sjajni za jačanje i izgradnju vaših slatkih, slatkih lepinja. Znamo! Da budemo pošteni, nije da su čučnjevi potpuno besmisleni, oni se jednostavno ne mogu natjecati s drugim potezima koji još bolje ciljaju gluteuse i koje su učinkovite vježbe za stražnjicu. Jedna studija iz 2019. godine sugerira da su rumunjski liftovi i ponderirani mostovi kuka napornije radili sudionici od stražnjeg čučnja i spustiti ga nisko.

Problem s onim osnovnim pokretima donjeg dijela tijela koje radite otkad forev (čučnjevi i iskoraci) treniraju više četverokuta, donjeg dijela leđa i tetiva, tako da neće automatski rezultirati većim gluteusima. Ključ vaše najbolje zadnjice je ciljanje tih sočnih mišića iz različitih kutova, uz vježbe za stražnjicu. Dodaje da tijekom treninga za donji dio tijela provodi kroz 10-ak različitih vježbi koje izoliraju gluteus. I dok je najbolji način za uzgoj tog derrierea izvođenje vježbi s nošenjem utega, nisu vam potrebne mrene ili bučice da biste slijedili svoje ciljeve.

Efektivne vježbe za stražnjicu

Izvodite svaku vježbu po 45 do 60 sekundi sa svake strane prema navedenom redoslijedu. Zatim ponovite slijed do tri puta da biste ozbiljno osjetili efektivnu bol od vježbe za stražnjicu. Most gluteusa s jednom nogom: Korak 1: Lezite na leđa savijenih koljena i tabana na podu. Ispružite jednu nogu. Korak 2: Na izdisaju stisnite gluteus i gurnite kukove prema stropu što više možete. Zastanite, a zatim spustite dok zadnjica ne zalebdi točno iznad poda i ponovite bez dodirivanja tla kako biste dovršili jedno ponavljanje.

Hidrant s ekstenzijom nogu: Korak 1: započnite na sve četiri, s koljenima u širini kukova i zapešćima složenim preko ramena. Korak 2: Držite koljena savijena pod kutom od 90 stupnjeva, podignite desnu nogu u visinu kukova, a zatim podignite podignutu nogu ravno u stranu. Zastanite prije nego što ponovno savijete koljeno i vratite nogu u početni položaj kako biste dovršili jedno ponavljanje.

Uz ove vježbe za stražnjicu spomenut ćemo još jednu: Korak 1: započnite na sve četiri, s koljenima u širini kukova i zapešćima složenim preko ramena. Korak 2: Šiljastim nožnim prstom ispružite desnu nogu i dohvatite stopalo prema stropu. Polako spustite nogu da tapkate po podu. Stisnite gluteuse dok nogu podižete natrag u početni položaj, a zatim spustite nogu da tapkate o pod o nogu lijevo od noge koja kleči. Vratite se u početni položaj da biste dovršili ponavljanje.

Vježbe za stražnjicu

Ako ga oblikovanje odjeće i vježbe za gluteus ne režu, neki se ljudi okreću dizačima i implantatima kako bi dodali volumen, oblik i obline stražnjem kraju. Tu su izborni kozmetički postupci i obično nisu pokriveni osiguranjem ako niste za vježbe za stražnjicu. Stražnji implantat, poznat kao povećanje gluteusa, kirurški je postupak koji uključuje liječnika koji postavlja stražnji silikonski implantat u stražnjicu kako bi ovome dodao volumen.

Dizanje stražnjice ili implantati za injekcije manje su invazivni, zahtijevaju manje zastoja i imaju manje rizika od stražnjih implantata. Ovaj kozmetički postupak uključuje ubrizgavanje dermalnog punila ili prijenosa masti u željeno područje – u ovom slučaju, stražnjicu – kako bi se zadnjem dijelu dodao veći volumen i oblik.

Kao i kod većine dijelova tijela, stražnji krajevi mogu biti u svim oblicima i veličinama. Neki su prirodno veći ili zakrivljeniji od drugih. Ako vam je stražnja strana na manjoj strani i želite je učiniti većom ili ljepšom, postoje načini da to učinite. Ako želite trenutne rezultate, shapewear vam može pomoći da momentalno podignete svoju klošar. Skuplje, ali trajnije rješenje uključuje kozmetičke postupke poput stražnjih implantata ili dizala.

Mnoge vježbe za stražnjicu i vježbanja također mogu pomoći u povećanju veličine, oblika i čvrstoće vašeg plijena. Ali treba vremena i strpljenja da bi se vidjeli rezultati. Ako niste sigurni koje će vrste vježbi najbolje funkcionirati za oblikovanje i učvršćivanje stražnjice, svakako razgovarajte sa certificiranim osobnim trenerom.

Naruči proizvode odmah

DODAJ PROIZVODE

OBAVEZNO pravi broj (inače dostava neće biti moguća)

Način dostave:

IZABRALI STE OVE PROIZVODE:

UKUPAN IZNOS NARUDŽBE:

Free Shipping

Provjeren proizvod za skidanje kila

Pomoći ćemo vam da izgubite željene kilograme u kratkom roku na zdrav i siguran način. Recite zbogom kilama koje se više nikada neće vratiti. Vratite kvalitetu i samopouzdanje u svoj život, budite primjer drugima. Već nakon nekoliko dana primjetit ćete kako se vaš trbuh smanjio, a vi ćete se osječati puno bolje.

Recenzije

Što kažu zadovoljni korisnici?

"Proizvod mi je dodatno olakšao u borbi s kilama. Odlučila sam se na kombinaciju treninga i preparata bez neke pretjerane dijete. Rezultati su bili vidljivi već u drugom tjednu. Do sada sam skinula 16 kila."

Marijana L.

Zagreb

"Cijeli život vodim borbu s kilama i tek sam sada u 46. godini otkrio proizvod koji me napokon učinio sretnim i zadovoljnim. Nakon izgubljenih 23 kilograma više se ne sramim svoga tijela."

Kristijan M.

Novi Vinodolski

"Nakon poroda počela sam se debljati što me dovelo do depresije. Pokušala sam s raznim dijetama i onda sam od kolegice čula za vaš proizvod. Nisam imala što za izgubiti, narudžba je brzo stiga a kile su se samo topile. Danas osjećam kako sam opet privlačna svome mužu."

Dina P.

Pokupsko