Brži - jači - mršaviji - zdraviji

Skidanje kila uz provjeren i siguran proizvod

Što jesti nakon treninga

Što jesti nakon treninga

Što jesti nakon treninga s obzirom na tip tjelovježbe

Redovita tjelovježba ima pozitivan efekt na ljudsko tijelo, bilo da je riječ o tjelovježbi za održavanje mišićnog tonusa, tjelovježbi za povećanje mišićne mase ili pak tjelovježbi kojom želite smanjiti tjelesnu težinu. No kako bi tjelovježba bila što učinkovitija, izrazito je važno obratiti pažnju i na prehranu jer sama prehrana može pospješiti rezultate tjelovježbe, a u nekim slučajevima rezultate može usporiti. Ovisno o tome kakav je intenzitet i krajnji cilj tjelovježbe, što jesti nakon treninga dobro je pitanje kod svakog tko želi najbolje moguće rezultate. Prilikom postavljanja pitanja što jesti nakon treninga budite svjesni da će se odgovori ponešto razlikovati s obzirom na to koga pitate. Ovisno o tome koji je intenzitet i oblik tjelovježbe te koji joj je kranji cilj, prehrana i količina hrane koja se konzumira može itekako varirati te je stoga prehranu prije odlaska na trening, ali i nakon završetka treninga važno prilagoditi sebi za najbolje rezultate treninga.

Što jesti nakon treninga za izgradnju mišića

Hrana koju unosimo u tijelo vrlo je važna kako bi naše tijelo prilikom tjelovježbe i održavanja treninga dobilo potrebno energiju za uspješno izvođenje vježbi jer je tijelu potrebna priprema za fizički napor. Prije treninga poželjno je jesti ugljikohidrate koji se sporo probavljaju i proteine kako bi bili sigurni da će se količina potrebne energije za izvođenje vježbi uspješno održavati. Iako je hrana prije treninga vrlo važna, ne smije se zaboraviti ni na hranu nakon treninga. Što jesti nakon treninga važno je znati kako bi bili u mogućnosti omogućiti vlastitom tijelu nadoknaditi sve ono što mu treba nakon napornog treninga. Prehrana nakon treninga i što jesti nakon treninga mora omogućiti tijelo da brzo i učinkovito dostavi potrebnu energiju kako bi tijelo imalo mogućnosti korištenja materijala za jačanje i izgradnju postojećih mišića, ali i za izgradnnju novih mišića. Pravilan odabir hrane može ubrzati i poboljšati proces izgradnje mišićnog tkiva za najbolje rezultate.

Što jesti nakon treninga i koji je tip hrane najbolji

Smatra se da je nakon odrađenog treninga ili tjelovježbe najbolje jesti ugljikohidrate iz škroba i voća. Ugljikohidrate je najbolje konzumirati odmah po završetku treninga kada su anabolički procesi na vrhuncu kako bi se olakšalo opskrbljivanje tijela potrebnom energijom Na pitanje što jesti nakon treninga odgovor je jednostavan – voće i povrće, piletina i puretina, jaja, ribe i slično ukoliko ste u mogućnosti, no ukoliko nakon treninga nemate pristup toj hrani, proteinske pločice će poslužiti kratkoročno. Osim same hrane, za optimalno funkcioniranje tijela nakon tjelovježbe izrazito je važna i hidratizacija te stoga nemojte zaboraviti piti tekućinu, posebice vodu. Što jesti nakon treninga kada se tijelo malo primiri je ponešto drugačije nego sama prehrana direktno nakon treninga pa je tada poželjno u tijelo unositi proteine kako bi se tijelu omogućilo popravljanje mišićnog tkiva ukoliko je došlo do nekih oštećenja. Količine i omjeri ugljikohidrata i proteina ovise o vrstama treninga te ih je potrebno prilagoditi tome.

Naruči proizvode odmah

DODAJ PROIZVODE

OBAVEZNO pravi broj (inače dostava neće biti moguća)

Način dostave:

IZABRALI STE OVE PROIZVODE:

UKUPAN IZNOS NARUDŽBE:

Free Shipping

Provjeren proizvod za skidanje kila

Pomoći ćemo vam da izgubite željene kilograme u kratkom roku na zdrav i siguran način. Recite zbogom kilama koje se više nikada neće vratiti. Vratite kvalitetu i samopouzdanje u svoj život, budite primjer drugima. Već nakon nekoliko dana primjetit ćete kako se vaš trbuh smanjio, a vi ćete se osječati puno bolje.

Recenzije

Što kažu zadovoljni korisnici?

"Proizvod mi je dodatno olakšao u borbi s kilama. Odlučila sam se na kombinaciju treninga i preparata bez neke pretjerane dijete. Rezultati su bili vidljivi već u drugom tjednu. Do sada sam skinula 16 kila."

Marijana L.

Zagreb

"Cijeli život vodim borbu s kilama i tek sam sada u 46. godini otkrio proizvod koji me napokon učinio sretnim i zadovoljnim. Nakon izgubljenih 23 kilograma više se ne sramim svoga tijela."

Kristijan M.

Novi Vinodolski

"Nakon poroda počela sam se debljati što me dovelo do depresije. Pokušala sam s raznim dijetama i onda sam od kolegice čula za vaš proizvod. Nisam imala što za izgubiti, narudžba je brzo stiga a kile su se samo topile. Danas osjećam kako sam opet privlačna svome mužu."

Dina P.

Pokupsko