Brži - jači - mršaviji - zdraviji

Skidanje kila uz provjeren i siguran proizvod

Kako smršaviti u kratkom roku

Kako smršaviti u kratkom roku

Kako smršaviti u kratkom roku, zašto se debljamo

Da bih znali kako smršaviti u kratkom roku, prvo je potrebno da znamo zašto se debljamo. Prema istraživanjima da bismo zaista razumjeli kako možemo lakše smršaviti bitno je razumjeti neke od najčešćih razloga zašto se debljamo. Glavni i osnovni razlog za dobivanje prekomjerne količine kilograma je i dalje konzumacija previše kalorija. Kada konzumiramo više kalorija nego potrošimo, debljanje je zagarantirano. Konzumacija šećera, visoko prerađene i brze hrane, grickalica i zaslađenih sokova je često nepotrebna našem organizmu. Drugi veliki razlog debljanju je stres, a on je gotovo neizbježan dio današnjeg života. Povišena razina kortizola koji je zvan hormon stresa povećava naš osjećaj gladi i želju za konzumacijom visoko kalorične hrane. Nedovoljno sna ili odmora također doprinosi debljanju. Genetika, nažalost hitjeli mi to ili ne genetika ima utjecaj na količinu naših kilograma. Ovo ne znači da su vaši kilogrami unaprijed određeni, ali vaše „nasljedstvo“ se može dodatno istaknuti ako ne pazite na to što jedete. Bitno je pronaći uzrok radi kojeg smatramo da se debljamo kako bi znali odgovoriti na pitanje kako smršaviti u kratkom roku.

Kako smršaviti u kratkom roku, brzo i uspješno mršavljenje

Ako ste pokušavali naći savjete o tome kako smršaviti u kratkom roku, tada znate da postoji niz opcija i savjeta koji vam mogu pomoći. Niti jedna dijeta nije laka, kao ni početak bavljenja nekom fizičkom aktivnošću. Kada krećete u pothvat mršavljenja morate biti disciplinarni i motivirani jer drugačije nećete moći skinuti željenu kilažu. Pravila koja morate slijediti kako biste brzo i uspješno mršavjeli su sljedeća: Krenuti ćemo od lagane stvari poput ispijanja 7 do 12 čaša vode svaki dan, redovno konzumiranje vode ima utjecaj na gubitak kilograma, popijte čašu do dvije vode prije svakog obroka. Nemojte preskočiti doručak, doručak je najvažniji obrok u danu i priprema nas za novi dan, namirnice koje su poželjne u doručku su: Jaja, pšenične klice, banana, jogurt, smoothiji, bobičasto voće, grejp, kava, kiwi, zeleni čaj, zobena kaša, orašasto voće. Jedite barem 5 obroka dnevno, mnoge zdrave dijete sadrže plan prehrane do 5 obroka dnevno koji će vam pomoći u osjećaju sitosti tijekom cijelog dana kako ne biste posezali za nezdravim ugljikohidratima. Također, ovakav način konzumiranja hrane ubrzavate rad vašeg metabolizma. Uvrstite u svoju prehranu više povrća, povrće možete kuhati, pripremati na roštilju i sl, nemojte se oslanjati samo na salate. Pripremajte sami svoju hranu, pretražite internet za brze i jednostavne zdrave obroke. Jedite proteine, preporučljivo je konzumirati proteine kao međuobrok. Jedite polako i uživajte u okusima, počnite jesti sporije i žvačite hranu dulje kako bi prije dobili osjećaj punoće. Konzumirajte veće obroke ranije a manje kasnije, veći obroci po danu dati će vam potrebnu energiju, dok manji obroci navečer će vam obuzdati žudnju za nezdravim grickalicama. Slatko zamijenite alternativom, mnogi od nas ne mogu zamisliti život bez slatkoga zato probajte primjerice sir sa smrznutim voćem ili samo voće koje je slatkastog okusa. Kako smršaviti u kratkom roku se bazira prvenstveno na uređenju prehrane, a zatim na fizičkoj aktivnosti.

Kako smršaviti u kratkom roku, kako još možete smršaviti

Sama dijeta i restrikcija prehrane nije dovoljna da vam pomogne smršavjeti. Kako smršaviti u kratkom roku traži od vas dosljednost uz pravilnu prehranu i kvalitetan program vježbanja. Što ako nikada niste vježbali? Počnite sa šetnjama, jednostavna šetnja od 1, 6 km može vam sagorjeti 100 kalorija. Preporuka stručnjaka je šetanje do 150 sati tjedno. Zašto je vježbanje bitno? Unosom zdravijih namirnica i vježbanjem vi održavate kvalitetan rad vašeg metabolizma koji je odgovoran za čišćenje vašeg organizma. Ako ste početnik u vježbanju ili možda niste fan vježbanja, preporučujemo kardio vježbe koje se ne moraju nužno vrtjeti oko teretane nego mogu biti i hodanje, trčanje, vožnja biciklom, plivanje, penjanje. Krenite lagano s određenim treninzima, a ako postoji potreba obratite se za pomoć vašem lokalnom fitnes instruktoru. Kako smršaviti u kratkom roku je pitanje na koje svatko od nas može dati drugačiji odgovor, zašto? Imajte na umu da nismo svi isti i da nismo svi sposobni mršavjeti istom brzinom. Naravno, možete isprobavati razne brze dijete koje obećavaju gubitak do 5 kg u tjedan dana, no to ne garantira uspjeh. Posjetite vašeg liječnika, dogovorite sastanak s nutricionistom ili fitnes stručnjakom kako bi složili plan prehrane i vježbanja koji vam daju dugoročne rezultate.

Naruči proizvode odmah

DODAJ PROIZVODE

OBAVEZNO pravi broj (inače dostava neće biti moguća)

Način dostave:

IZABRALI STE OVE PROIZVODE:

UKUPAN IZNOS NARUDŽBE:

Free Shipping

Provjeren proizvod za skidanje kila

Pomoći ćemo vam da izgubite željene kilograme u kratkom roku na zdrav i siguran način. Recite zbogom kilama koje se više nikada neće vratiti. Vratite kvalitetu i samopouzdanje u svoj život, budite primjer drugima. Već nakon nekoliko dana primjetit ćete kako se vaš trbuh smanjio, a vi ćete se osječati puno bolje.

Recenzije

Što kažu zadovoljni korisnici?

"Proizvod mi je dodatno olakšao u borbi s kilama. Odlučila sam se na kombinaciju treninga i preparata bez neke pretjerane dijete. Rezultati su bili vidljivi već u drugom tjednu. Do sada sam skinula 16 kila."

Marijana L.

Zagreb

"Cijeli život vodim borbu s kilama i tek sam sada u 46. godini otkrio proizvod koji me napokon učinio sretnim i zadovoljnim. Nakon izgubljenih 23 kilograma više se ne sramim svoga tijela."

Kristijan M.

Novi Vinodolski

"Nakon poroda počela sam se debljati što me dovelo do depresije. Pokušala sam s raznim dijetama i onda sam od kolegice čula za vaš proizvod. Nisam imala što za izgubiti, narudžba je brzo stiga a kile su se samo topile. Danas osjećam kako sam opet privlačna svome mužu."

Dina P.

Pokupsko