Brži - jači - mršaviji - zdraviji

Skidanje kila uz provjeren i siguran proizvod

Ishrana za mršavljenje

Ishrana za mršavljenje

Ishrana za mršavljenje, što trebate znati o zdravom mršavljenju

Živimo u svijetu gdje je sve postalo ubrzano kao i naš način prehrane, no želja za dobrim izgledom nikada nije bila veća. Mediji nas konstantno podsjećaju na savršene proporcije određenih glumica i pjevačica, i upravo zbog toga su mnoge osobe u potrazi za planom prehrane za mršavljenje. Ishrana za mršavljenje ne mora biti jednolična i dosadna, baš suprotno, ona mora biti bazirana na više obroka i hrani u kojoj uživamo dok nismo ni svjesni da se kilogrami tope. Mnogi recepti nabrajaju jednolične namirnice poput tune, posnog sira, piletine i puretine, zelene salate, zobenih pahuljica i whey proteina. Ishrana za mršavljenje mora biti održiva, u suprotnom dolazi do fokusa samo na makronutrijente tj. Na proteine i bjelančevine. Jednolična prehrana postaje dosadna ali ju mnogi jedu radi mršavljenja, i ovo dovodi do problema osobito kada se dolazi do tzv „Cheat day“ dana u tjednu kada vam je dozvoljeno jesti bilo što. Na ovaj način naš organizam dobiva miks signala i informacija i onemogućavamo održivo mršavljenje. Zdrava prehrana nije patnja i odricanje i brojanje kalorija. Dijeta je kao riječ također postala sinonim za gladovanje, što isto tako nije točno. Riječ dijeta dolazi iz grčkog jezika i zapravo znači način života, način prehrane.

Ishrana za mršavljenje, hrana i trikovi za mršavljenje

Ishrana za mršavljenje se sastoji od određenih namirnica koje sadrže sve što vam je potrebno kako bi vam organizam mogao funkcionirati kroz dan. U svakom načinu prehrane se određeno voće ili povrće ili meso više preferira, u navedenim primjerima prikazat ćemo vam što primjerice određeno voće može dati vašem organizmu kako biste uspješno mršavjeli a bili siti. Najčešće korišteno povrće za mršavljenje bi svakako bila brokula, njene prednosti su visoki udio vlakana koja će vas zasititi i ima visoki udio bjelančevina. Zelena salata je bogat izvor kalcija i ostalih minerala i vitamina, također ima visoki faktor sitosti i nisku kalorijsku vrijednost. Najčešće korišteno voće za mršavljenje je jabuka koja ima visoki indeks sitosti, nizak glikemijski indeks i visok udio mikronutrijenata, isto poput naranče. Mliječni proizvodi za mršavljenje se sastoje od pravog grčkog jogurta koji ima malo kalorija i visok udio bjelančevina, i zrnati sir koji ima nizak udio masti, visok faktor sitosti. Ugljikohidrati koji se preporučuju za mršavljenje su kuhani krumpir, grah. Hrana bogata proteinima i hranjivim tvarima poput jaja i lososa i raznog mesa. Naravno ishrana za mršavljenje se može i treba sastojati od više namirnica nego smo naveli, no primjerima smo vam htjeli dati do znanja kako odabrano voće vas može zasititi i primjerice riješiti vas željom za slatkim. Koji su trikovi za brže mršavljenje? U svaki glavni obrok dodajte povrće, što raznovrsnije to bolje. Kada slažete obrok, gledajte na to da vam više prostora na tanjuru zauzima riba, krto meso umjesto priloga poput riže ili tjestenine. Glavninu vašeg jelovnika mora činiti neprocesuirana hrana koja ne sadrži prazne kalorije.

Ishrana za mršavljenje, recepti za mršavljenje

Plan i program ishrana za mršavljenje se razlikuje od osobe do osobe. Važno je naglasiti da nitko od nas nema isti organizam, i nitko od nas ne jede sve navedeno. Ako želite da ishrana za mršavljenje bude personalizirano prilagođena vama, savjetujemo vam da se posavjetujete s nutricionistom. Svaki od navedenih primjera obroka doprinijet će osjećaju sitosti i ugode bez krivnje, upravo suprotno izgladnjivanju i odricanju. Prvi dan za doručak si pripremite kajgana s pirjanim povrćem i šampinjonima. Za ručak napravite lazanje od tikvica, a za večeru salatu od tune. Drugi dan za doručak pojedite svježi posni sir s bananom i chia sjemenkama. Za ručak lagani gulaš bez zaprške s povrćem, a za večeru punjeni patlidžani. Treći dan za doručak si pripremite jaja u avokadu. Za ručak napravite krem juhu od buče i pečeni losos s mahunama, a za večeru odrezak svinjetine s kuhanim povrćem. Četvrti dan za doručak ćete pojesti kuhana jaja i smoothie od banane, oraha i instant kave. Za ručak napravite pileći batak s lećom i blitvom, a za večeru salatu. Peti dan za doručak ćete napraviti jednostavnu tortilju punjenu po želji. Za ručak napravite rižoto s puretinom i cvjetačom, a za večeru salatu po želji. Savjeti kojih je bitno se držati pri ishrani za mršavljenje su sljedeći: Naučite se uživati u hrani. Hrana u svakom obroku treba biti zasitna, a za to su potrebne bjelančevine, masti i vlakna. Nemojte imati strah od ugljikohidrata, njihov udio u prehrani se mijenja prema našim potrebama. Vodite računa o koliko tekućine pijete dnevno, dvije litre vode dnevno je minimalno potrebno za zdravo funkcioniranje organizma. Ako vas možda uhvati glad između obroka, između doručka i ručka i ručka i večere slobodno možete pojesti voće ili popiti kakav jogurt.

Naruči proizvode odmah

DODAJ PROIZVODE

OBAVEZNO pravi broj (inače dostava neće biti moguća)

Način dostave:

IZABRALI STE OVE PROIZVODE:

    UKUPAN IZNOS NARUDŽBE:

    Free Shipping

    Provjeren proizvod za skidanje kila

    Pomoći ćemo vam da izgubite željene kilograme u kratkom roku na zdrav i siguran način. Recite zbogom kilama koje se više nikada neće vratiti. Vratite kvalitetu i samopouzdanje u svoj život, budite primjer drugima. Već nakon nekoliko dana primjetit ćete kako se vaš trbuh smanjio, a vi ćete se osječati puno bolje.

    Recenzije

    Što kažu zadovoljni korisnici?

    "Proizvod mi je dodatno olakšao u borbi s kilama. Odlučila sam se na kombinaciju treninga i preparata bez neke pretjerane dijete. Rezultati su bili vidljivi već u drugom tjednu. Do sada sam skinula 16 kila."

    Marijana L.

    Zagreb

    "Cijeli život vodim borbu s kilama i tek sam sada u 46. godini otkrio proizvod koji me napokon učinio sretnim i zadovoljnim. Nakon izgubljenih 23 kilograma više se ne sramim svoga tijela."

    Kristijan M.

    Novi Vinodolski

    "Nakon poroda počela sam se debljati što me dovelo do depresije. Pokušala sam s raznim dijetama i onda sam od kolegice čula za vaš proizvod. Nisam imala što za izgubiti, narudžba je brzo stiga a kile su se samo topile. Danas osjećam kako sam opet privlačna svome mužu."

    Dina P.

    Pokupsko