Brži - jači - mršaviji - zdraviji

Skidanje kila uz provjeren i siguran proizvod

Dijeta za mršavljenje

Dijeta za mršavljenje

Dijeta za mršavljenje, štetnost dijeta

Mnoge dijete obećavaju brzo mršavljenje i gubitak i do nekoliko kilograma tjedno, no nažalost rijetko kada se skrene pozornost na štetnost ovakvih dijeta za vaše zdravlje. Brza dijeta za mršavljenje je privlačna svima, na kraju tko ne bi htio prečacem stići do željenog cilja? Danas postoji bezbroj novih dijeta koje obećavaju gubitak i do par kilograma ne u mjesec, već u tjedan dana. Možda vam neka rigorozna dijeta pomogne da se riješite tih par kilograma viška, ali dugoročno gledano ovakve dijete bez vježbanja vas ne mogu dovesti do cilja, a to je smanjenje masnih naslaga na dulje razdoblje. Većina brzih dijeta je štetno za zdravlje, nemaju ravnotežan pristup hrani i kao takve su previše restriktivne. Kako bi znali odgovor na pitanje kako smršaviti na kvalitetan i funkcionalan način, prvo morate znati osnovne razloge zašto brze dijete ne funkcioniraju: Uskraćivanjem obroka mijenjamo rad našeg metabolizma, smanjeni kilogrami na vagi su u početku gubitak vode a ne masti, brze dijete izbacuju iz jelovnika masnoće koje su bitne za uravnoteženu prehranu, ograničavanje unosa kalorija i šećera što uzrokuje glad. Zaključak je jednostavan, brze dijete ne djeluju dugoročno gledano. Najbolji i najsigurniji način za gubitak kilograma je raznolika prehrana uz određene restrikcije i tjelovježba. Koja je najbolja dijeta za mršavljenje? Upravo ona dijeta koja je dobrih proporcija.

Dijeta za mršavljenje, kako smršaviti

Ono što će svaka dijeta naglasiti je da smanjite unos slatkiša i jela koja sadržavaju brašno. Zašto? Ovakva vrsta hrane pruža veliku količinu ugljikohidrata koju tijelo pretvara u masnoće. Kada ograničite unos navedenih namirnica u vaš organizam, automatski mijenjate način rada svog metabolizma. Da, postoje primjeri kada se primjerice čokoladice uzimaju za energiju, no to striktno vrijedi ako se bavite kakvom fizičkom aktivnošću. Nije poželjno da u potpunosti prekrižite izvor ugljikohidrata poput tjestenine i kruha, već samo smanjiti njihov unos. Primjerice, ako ste svaki dan jeli slatko ili neki oblik pekarskog proizvoda, prestanite na period od najmanje 3 mjeseca. Mnogi misle kako je dijeta za mršavljenje rigorozna dijeta u kojoj ne smijete ništa jesti, to nikako nije istina. Što je dozvoljeno jesti u dijeti i u kojim količinama? Meso i mliječni proizvodi su prvi na popisu namirnica, odaberite lagano meso poput piletine i puretine s light mliječnim proizvodima. Važno je da pijete barem dvije litre vode dnevno, ona čisti tijelo od toksina i potiče metabolizam. Ako ne možete primjerice bez kruha, umjesto običnog kruha okrenite se integralnim pekarskim proizvodima u manjoj količini. Orašasti plodovi su savršeni međuobrok i nude dobre masnoće koje su potrebe za rad našem tijelu. Voće i povrće se preporučuje u velikim količinama, i iz njih tijelo dobiva ugljikohidrate koji su zdraviji. Dijeta za mršavljenje će vam pomoći da se osjećate zdravije i lakše, no imajte na umu da je i tjelovježba također poželjna. Redovna tjelovježba i zdravija prehrana imat će odličan efekt na vaš metabolizam i održavanje linije.

Dijeta za mršavljenje, kako odabrati dijetu

Ono što je također bitno navesti je kako niti jedno tijelo nije isto. Nekome će možda bolje odgovarati dijeta za mršavljenje, nekome keto dijeta, nekome dash dijeta itd. Kako odabrati dijetu po vašoj mjeri? Odabir dijete radite po svom načinu života, prehrani i tjelovježbi. Sve su ovo bitni faktori koji utječu na vaš konačan cilj. Dijeta za mršavljenje se sastoji od 5 obroka u danu, iako u nazivu same dijete stoji za mršavljenje to ne znači da morate biti gladni kako bi ste postigli cilj. Ono što se ne naglašava dovoljno je činjenica da vi nikada ne biste smjeli osjećati glad prilikom procesa mršavljenja. Kako to? Dnevnim unosom potrebnih namirnica naše tijelo uvijek dobiva što mu je potrebno i ne osjećamo glad. Kada osjećamo glad naše tijelo nas upozorava da mu nedostaje svega, i tu mnogi od nas griješe što odmah pojedemo nešto obilno i zasitimo organizam. Kako izgleda primjer jelovnika za mršavljenje? Doručak se sastoji od tosta od raženog kruha s 2 kriške šunke, 2 kriške light sira i jedne šalice jogurta. Užina se često sastoji od voća, možete odabrati voće po želji. Ručak bi trebao biti ne samo najobilniji obrok u danu nego i najraznovrsniji. Primjer ručka: Pileća prsa pripremljena na tavi bez ulja, patlidžani poprženi na maslinovom ulju, dva rižina krekera, zdjelica salate po izboru. Užina nakon ručka može biti mliječni proizvod, primjerice šalica malomasnog jogurta. Večera je zadnji obrok u danu i preporučuje se da bude lagana, važno je naglasiti da je večeru potrebno pojesti barem 3-4h prije spavanja. Večera se može sastojati od: Ribe pržene na tavi na malo maslinovog ulja, špinata kuhanog na pari i začinjenog po želji, manja porcija zelene salata i dva krekera. Kao što možete vidjeti iz samo jednog primjera, jedan meni u danu sadrži sve potrebne namirnice koje doprinose funkcioniranju našeg organizmu. Meni možete sastavljati po svojoj želji, dodavati razno meso i povrće, tjesteninu i rižu, no bitno je naglasiti da sve bude pripremljeno na lagan način. Navedena dijeta imat će smisla samo ako uz nju imate tjelovježbu i ako ona postane dio vaše navike u prehrani. Naravno, mjesta za takozvani cheat day postoji, no nemojte pretjerivati. Uzmite si jedan dan u tjednu kada možete pojesti nešto masnije ili s više kalorija.

Naruči proizvode odmah

DODAJ PROIZVODE

OBAVEZNO pravi broj (inače dostava neće biti moguća)

Način dostave:

IZABRALI STE OVE PROIZVODE:

    UKUPAN IZNOS NARUDŽBE:

    Free Shipping

    Provjeren proizvod za skidanje kila

    Pomoći ćemo vam da izgubite željene kilograme u kratkom roku na zdrav i siguran način. Recite zbogom kilama koje se više nikada neće vratiti. Vratite kvalitetu i samopouzdanje u svoj život, budite primjer drugima. Već nakon nekoliko dana primjetit ćete kako se vaš trbuh smanjio, a vi ćete se osječati puno bolje.

    Recenzije

    Što kažu zadovoljni korisnici?

    "Proizvod mi je dodatno olakšao u borbi s kilama. Odlučila sam se na kombinaciju treninga i preparata bez neke pretjerane dijete. Rezultati su bili vidljivi već u drugom tjednu. Do sada sam skinula 16 kila."

    Marijana L.

    Zagreb

    "Cijeli život vodim borbu s kilama i tek sam sada u 46. godini otkrio proizvod koji me napokon učinio sretnim i zadovoljnim. Nakon izgubljenih 23 kilograma više se ne sramim svoga tijela."

    Kristijan M.

    Novi Vinodolski

    "Nakon poroda počela sam se debljati što me dovelo do depresije. Pokušala sam s raznim dijetama i onda sam od kolegice čula za vaš proizvod. Nisam imala što za izgubiti, narudžba je brzo stiga a kile su se samo topile. Danas osjećam kako sam opet privlačna svome mužu."

    Dina P.

    Pokupsko