Brži - jači - mršaviji - zdraviji

Skidanje kila uz provjeren i siguran proizvod

Žućna dijeta

Žućna dijeta

Žučna dijeta – osnovni uvjeti tokom sprovođenja dijete

Premda su nam dijete poznate iz razloga što želimo skinuti kile, nisu sve dijete namijenjene tome. Dijeta je sinonim za prehranu, a postoje i određene dijete koje se prakticiraju u slučaju bolesti u našem tijelu. Žučna dijeta spada u ovu skupinu, a tiče se pacijenata koji imaju problema s žučnim mjehurom. Radi sprečavanja grčeva i bolova uzrokovanih bolestima žučnog mjehura, prakticira se žučna dijeta koja nalaže smanjeni unos loših kalorija, kolesterola i šećera. Fizička aktivnost tokom prakticiranja ove dijete također se preporučuje. Kako funkcionira ova dijeta opisujemo u članku. Ova dijeta fokusira se na smanjenom optereženju žučnog mjehura radi sprečavanja bolova. Žučni kamenci, najčešći uzrok bolova, nastaju zbog prevelike razine kolesterola u tijelu. Upravo zato žučna dijeta nalaže izbacivanje namirnica bogatih kolesterolom. Također, tokom ove dijete vrlo je bitno imati male obroke, 5-6 puta dnevno kako bi se manje opterećivao žučni mjehur, kao i cijeli probavni sustav u našem tijelu. Osim toga, prevruća ili prehladna pića treba izbjegavati.

Žučna dijeta – Koje namirnice izbjegavati?

Ako ste ljubitelj začina i umaka, ova dijeta također brani konzumaciju jakih začina. prakticiranja ove dijete od mesa morate izbjegavati: suhomesnate proizvode, slaninu, kobasice, pečeno, prženo i pohano meso, masno meso poput svinjetine i govedine, jetra, meso iz konzerve, no isto tako sardine i kavijar. Većina sireva također se ne smije konzumirati, naročito punomasni sirevi. Kad je u pitanju voće i žučna dijeta, izbjegavajte lubenice, dinje i orašasto voće. Također trebate izbjegavati kvasac, maslac i jaja. Od povrća postoje namirnice koje izbjegavamo isključivo u žučnoj dijeti – paprika, feferoni, grah, kupus, krastavce i repu. Naravno, kao i u svakoj zdravoj dijeti, alkohol je posebno zabranjen.

Žučna dijeta – Koje namirnice konzumirati?

Juhe su Vam glavni prijatelj u žučnoj dijeti: povrtne juhe naročito se preporučuju, a od mesnih pazite da su to nemasne juhe. Od mesa konzumirajte malomasno meso poput peradi, ribe i teletine. Od povrća možete konzumirati krumpir, no pripazite na pripremu. Preporuča se pire krumpir kuhan u ljusci. Žučna dijeta idealna je za pravljenje variva pa povrtna variva s mrkvom, šparogama, blitvom, špinatom, rajčicom ili tikvom slobodno pripremajte. Počnite prakticirati pripremu salata s limunovim sokom (blitva, zelena salata, rajčica). Od voća možete jesti sve vrste pa počnite raditi cijeđeni sok za osvježenje. Čaj, kakao i mlijeko s malim udjelom masti također možete redovito konzumirati. Uz male preinake Vaše prehrane, problemi s žuči brzo će nestati.

Žučna dijeta – savjeti za prehranu

Istraživanje znanstvenika otkrilo je da neke namirnice mogu utjecati na apetit. Oni bi mogli biti korisni za mršavljenje ako se ugrade u zdravu prehranu i način života. Pročitajte u nastavku kako biste saznali više o nekim namirnicama koje žučna dijeta preporučuje za mršavljenje.
1. Jaja
Jaja su popularna hrana, posebno za doručak, koja može pomoći u promicanju mršavljenja. U maloj studiji, istraživači su usporedili učinke jedenja jaja ili jedenja bagela peciva za doručak na unos hrane, glad i zadovoljstvo. Otkrili su da muškarci koji su pojeli doručak s jajima pojedu znatno manje tijekom sljedećeg obroka i u sljedeća 24 sata od onih koji su pojeli doručak s bagelom. Nakon doručka, skupina jaja imala je i manje promjene u razini šećera i inzulina u krvi, kao i nižu razinu grelina od skupine bagela.
2. Zobene pahuljice
Započinjanje dana sa zdjelom zobenih pahuljica moglo bi rezultirati i manjim brojem na vagi. Studija odraslih proučavala je razlike u apetitu, sitosti i unosu sljedećeg obroka nakon što su sudionici pojeli zobene pahuljice, za razliku od žitarica za doručak spremnih za jelo na bazi zobi. Nakon što su pojeli zobene pahuljice, sudionici su se osjećali znatno sitima i manje gladnima nego nakon što su pojeli žitarice. Također, unos kalorija za vrijeme ručka bio je niži nakon jedenja zobenih pahuljica nego nakon jedenja žitarica za doručak. Iako su oba doručka sadržavala jednaku količinu kalorija, zobene pahuljice pružale su više proteina, više vlakana i manje šećera od žitarica.
3. Grah, slanutak, leća i grašak
Kao skupina grah, slanutak, leća i grašak poznati su kao mahunarke. Oni mogu utjecati na mršavljenje zbog utjecaja na punoću, kao i na sadržaj proteina i vlakana. Slično kao i zobena kaša, mahunarke sadrže topiva vlakna koja mogu usporiti probavu i apsorpciju. Jesti proteine dovodi do oslobađanja hormona koji signaliziraju punoću. Istraživači su analizirali studije koje su proučavale učinak konzumiranja impulsa na gubitak težine. Dijeta za mršavljenje koja je uključivala impuls rezultirala je znatno većim gubitkom kilograma od one koja nije. Dijeta za održavanje tjelesne težine koja je uključivala puls također je rezultirala gubitkom kilograma u usporedbi s onom koja nije.
4. Orašasti plodovi
Studija u kojoj su sudjelovale žene s prekomjernom tjelesnom težinom i pretile, uspoređivala je dijetu za mršavljenje nadopunjenu s 50 grama (g) badema dnevno s prehranom za mršavljenje koja nije sadržavala orašaste plodove. Nakon 3 mjeseca žene u skupini s bademima izgubile su znatno više kilograma nego žene u skupini bez orašastih plodova. Orašasti plodovi sadrže proteine i vlakna, što može pomoći objasniti njihov utjecaj na tjelesnu težinu. Sadrže i masti zdrave za srce i druge korisne hranjive sastojke. Iako se orašasti plodovi mogu uključiti u zdravu prehranu, umjerenost je još uvijek bitna jer su energetski gusta hrana.

5. Avokado
Avokado je voće koje osigurava vlakna i korisne masti, kao i mnoge druge hranjive sastojke. Oni također mogu pomoći u promicanju upravljanja težinom. Istraživanje odraslih otkrilo je da su ljudi koji su konzumirali avokado težili znatno manje i imali niži BMI od onih koji to nisu. Ljudi koji su jeli avokado, uglavnom su jeli više voća, povrća i vlakana od ljudi koji nisu. Ljudi koji su jeli avokado imali su sve zdraviju prehranu i konzumirali su znatno manje dodanog šećera od onih koji nisu. Slično tome, rizik od metaboličkog sindroma bio im je niži nego za one koji nisu konzumirali avokado.
6. Bobice
Vlakna su povezana s upravljanjem kilogramima, a bobice su obično voće s najviše vlakana. Jedna šalica malina ili kupina daje 8 g vlakana. Bobice se mogu dodati mnogim namirnicama, poput zobenih pahuljica, jogurta ili salata.
7. Krstasto povrće
Krstasto povrće, uključujući brokulu, cvjetaču, kupus i prokulice, također sadrži vlakna koja mogu biti korisna za mršavljenje. Jedna šalica kuhanog prokulica daje 6 g vlakana, što je 24 posto dnevne vrijednosti vlakana.

Naruči proizvode odmah

DODAJ PROIZVODE

OBAVEZNO pravi broj (inače dostava neće biti moguća)

Način dostave:

IZABRALI STE OVE PROIZVODE:

    UKUPAN IZNOS NARUDŽBE:

    Free Shipping

    Provjeren proizvod za skidanje kila

    Pomoći ćemo vam da izgubite željene kilograme u kratkom roku na zdrav i siguran način. Recite zbogom kilama koje se više nikada neće vratiti. Vratite kvalitetu i samopouzdanje u svoj život, budite primjer drugima. Već nakon nekoliko dana primjetit ćete kako se vaš trbuh smanjio, a vi ćete se osječati puno bolje.

    Recenzije

    Što kažu zadovoljni korisnici?

    "Proizvod mi je dodatno olakšao u borbi s kilama. Odlučila sam se na kombinaciju treninga i preparata bez neke pretjerane dijete. Rezultati su bili vidljivi već u drugom tjednu. Do sada sam skinula 16 kila."

    Marijana L.

    Zagreb

    "Cijeli život vodim borbu s kilama i tek sam sada u 46. godini otkrio proizvod koji me napokon učinio sretnim i zadovoljnim. Nakon izgubljenih 23 kilograma više se ne sramim svoga tijela."

    Kristijan M.

    Novi Vinodolski

    "Nakon poroda počela sam se debljati što me dovelo do depresije. Pokušala sam s raznim dijetama i onda sam od kolegice čula za vaš proizvod. Nisam imala što za izgubiti, narudžba je brzo stiga a kile su se samo topile. Danas osjećam kako sam opet privlačna svome mužu."

    Dina P.

    Pokupsko