Brži - jači - mršaviji - zdraviji

Skidanje kila uz provjeren i siguran proizvod

Voćna dijeta

Voćna dijeta

Različite dijete danas dovele su do situacije da ponekad ne znamo što odabrati. Neke dijete su prerestriktivne, druge ne daju dovoljno dobre rezultate. U moru dijeta možda se odlučite da jednu drugačiju vrstu dijete – voćna dijeta. Ova dijeta bazira se na unosu svježih namirnica i dodatku voća u svaki obrok. Voćna dijeta lako se održava, a pritom je i vrlo ukusna. Ovakva dijeta naročito se lako prakticira ljeti jer velike količine vode koje donosi voće dobro pašu kad udari ljetna žega. O ovoj dijeti donosimo u nastavku članka.

Voćna dijeta – voće kao čistač u našem tijelu

O pozitivnim učincima voća znamo mnogo, no ponovimo: voće je bogato mikronutrijentima koji su neophodni za naše zdravlje i pravilan rad cjelokupnog organizma. Velike količine vode i vlakana poboljšavaju rad naše probave i lakše odvode štetne stvari iz našeg organizma. Voće također ubrzava metabolizam pa će voćna dijeta ubrzati i razgradnju masnih naslaga u našem tijelu. Voće je također bogato i drugim nutrijentima: u bananama pronalazimo energiju kako bismo imali snage kroz dan dok je šumsko voće bogato antioksidansima.

Voćna dijeta – 4 kategorije voća

Izumitelj voćne dijete Jay Rob podijelio je voće u 4 kategorije. U prvu kategoriju spada slatko voće poput banana, grožđa, kruški i smokvi. Druga kategorija je poluslatko i citrusno voće gdje spadaju limun, naranča, mandarina, breskva, grejp, kiqi, nar, trešnje. Treća kategorija su samo lubenice i dinje, a četvrta kategorija se zove “voće za večeru” gdje spadaju: jagod, maline, kupine, ribizle, borovnice. Kad je voćna dijeta u pitanju, poanta je da ne kombinirate 2 voćke iz 2 različite kategorije nego se u jednom obroku opredijelite za jednu kategoriju. Dakle, ukoliko doručkujete banane, nemojte uz banane konzumirati breske ili lubenice. Također, voće za večeru konzumirajte samo tada.

Voćna dijeta – Što osim voća?

Kad je voćna dijeta u pitanju, ona ne brani unos proteina i zdravih namirnica van voća. Bitno je da tokom ove dijete imate barem 2 sata između obroka kako biste metodički naveli organizam na ritam gubljenja kila i apsopcije hrane. Kad je u pitanju meso, konzumirajte nemasno meso poput peradi (piletina, puretina), nemasna govedina, teletina i riba. Alkohol i prerađene ugljikohidrate koji se mogu naći primjerice u sokovima kompletno izbacite. Voćna dijeta također nalaže mali unos masti, no poželjno je u trenutcima kad se konzumiraju da dolaze iz zdravijih izvora. Primjer za to je korištenje maslinovog ulja umjesto suncokretovog. Pazite i na unos soli pošto sol veže vodu za organizam i usporava metabolizam.

Free Shipping

Provjeren proizvod za skidanje kila

Pomoći ćemo vam da izgubite željene kilograme u kratkom roku na zdrav i siguran način. Recite zbogom kilama koje se više nikada neće vratiti. Vratite kvalitetu i samopouzdanje u svoj život, budite primjer drugima. Već nakon nekoliko dana primjetit ćete kako se vaš trbuh smanjio, a vi ćete se osječati puno bolje.

Recenzije

Što kažu zadovoljni korisnici?

"Proizvod mi je dodatno olakšao u borbi s kilama. Odlučila sam se na kombinaciju treninga i preparata bez neke pretjerane dijete. Rezultati su bili vidljivi već u drugom tjednu. Do sada sam skinula 16 kila."

Marijana L.

Zagreb

"Cijeli život vodim borbu s kilama i tek sam sada u 46. godini otkrio proizvod koji me napokon učinio sretnim i zadovoljnim. Nakon izgubljenih 23 kilograma više se ne sramim svoga tijela."

Kristijan M.

Novi Vinodolski

"Nakon poroda počela sam se debljati što me dovelo do depresije. Pokušala sam s raznim dijetama i onda sam od kolegice čula za vaš proizvod. Nisam imala što za izgubiti, narudžba je brzo stiga a kile su se samo topile. Danas osjećam kako sam opet privlačna svome mužu."

Dina P.

Pokupsko