Brži - jači - mršaviji - zdraviji

Skidanje kila uz provjeren i siguran proizvod

Vježbe za jačanje mišića nogu

Vježbe za jačanje mišića nogu

Vježbe za jačanje mišića nogu kod kuće

Mišići nogu su jako važna skupina mišića koja je zadužena za naše kretanje. Najveći mišići nogu su kvadriceps, zadnja loža te listovi. Postoje različite vježbe kojima se mogu jačati mišići nogu, a jedne od njih su vježbe za jačanje mišića nogu koje se mogu izvoditi kod kuće. Preporuča se svim početnicima u vježbanju da prvo krenu sa vježbama kod kuće sa vlastitim tijelom.

Na taj način će dobiti potrebnu početnu snagu i stabilnost, pomoću kojih kasnije mogu pravilno izvoditi vježbe sa utezima i spravama. Vježbe za jačanje mišića nogu koje se izvode kod kuće se mogu podijeliti prema već spomenutim najvećim mišićima nogu. Prva skupina su vježbe koje se odnose na vježbanje kvadricepsa.

To je prije svega uski čučanj te prednji iskorak. Vježbe za zadnju ložu čine drugu skupinu vježbi i to su prije svega široki čučanj te stražnji iskorak. Treća skupina vježbi se odnosi na vježbe listova. Listove možete vježbati na način da stanete prstima na rub stepenice te vertikalno počnete podizati svoje tijelo.

Vježbe za jačanje mišića nogu u teretani

Jednom kada pravilno svladate vježbe za jačanje mišića nogu kod kuće onda možete početi sa treninzima u teretani. Vježbe za jačanje mišića nogu koje se izvode u teretani su istovjetne vježbama koje se izvode kod kuće, s tim da u teretani koristite utege kao opterećenje koje će vam pomoći da dodatno ojačate svoje noge.

Možete koristiti slobodne utege i pri takvom treningu nogu ćete morati dodatno koristiti mišiće za stabilnost. S druge strane jakost nogu možete vježbati i uz pomoć sprava i tada ćete moći podizati veću kilažu, jer vam sprave omogućuju kontroliranije pokrete. Važno je, prije nego počnete koristiti slobodne utege ili sprave, da se konzultirate sa trenerom u teretani, kako bi vam pokazao kako se pravilno izvode vježbe.

Program treninga vam može složiti trener u teretani ili ako vam je to skupo, možete sami potražiti besplatni program treninga na internetu. Probajte svaka 4 do 6 tjedana mijenjati program treninga, kako se vaši mišići nogu ne bi naviknuli na vježbe. Ukoliko se to dogodi, vaš će se napredak usporiti.

Stabilizacijske vježbe za jačanje mišića nogu

Osim što jakost mišića nogu možete vježbati pokretnim vježbama, nju možete vježbati i uz pomoć stabilizacijskih vježbi. Naime, stabilizacijske vježbe za jačanje mišića nogu se odnose na one vježbe u kojima svoje tijelo zadržavate određeno vrijeme u određenom položaju. U slučaju nogu te su vježbe najviše vezane uz različite varijante čučnja i iskoraka.

Stabilizacijske vježbe za jačanje mišića nogu također možete raditi samo uz pomoć svojeg tijela ili ih možete raditi uz korištenje utega i ostalih rekvizita, poput elastičnih guma i pilates lopte. I kod ovakvog treninga je važno da pravilno naučite izvoditi sve vježbe, jer ukoliko određenu vježbu radite na nepravilni način, lako vam se može dogoditi neka od ozljeda.

Program treninga također možete pronaći na internetu. Kod ovakvih vježbi je važno da kontinuirano produljujete vrijeme trajanje određenog položaja, jer ćete na taj način kontinuirano povećavati jakost mišića nogu. Ukoliko koristite utege, onda također kontinuirano i postepeno povećavajte kilažu koju koristite.

Naruči proizvode odmah

DODAJ PROIZVODE

OBAVEZNO pravi broj (inače dostava neće biti moguća)

Način dostave:

IZABRALI STE OVE PROIZVODE:

    UKUPAN IZNOS NARUDŽBE:

    Free Shipping

    Provjeren proizvod za skidanje kila

    Pomoći ćemo vam da izgubite željene kilograme u kratkom roku na zdrav i siguran način. Recite zbogom kilama koje se više nikada neće vratiti. Vratite kvalitetu i samopouzdanje u svoj život, budite primjer drugima. Već nakon nekoliko dana primjetit ćete kako se vaš trbuh smanjio, a vi ćete se osječati puno bolje.

    Recenzije

    Što kažu zadovoljni korisnici?

    "Proizvod mi je dodatno olakšao u borbi s kilama. Odlučila sam se na kombinaciju treninga i preparata bez neke pretjerane dijete. Rezultati su bili vidljivi već u drugom tjednu. Do sada sam skinula 16 kila."

    Marijana L.

    Zagreb

    "Cijeli život vodim borbu s kilama i tek sam sada u 46. godini otkrio proizvod koji me napokon učinio sretnim i zadovoljnim. Nakon izgubljenih 23 kilograma više se ne sramim svoga tijela."

    Kristijan M.

    Novi Vinodolski

    "Nakon poroda počela sam se debljati što me dovelo do depresije. Pokušala sam s raznim dijetama i onda sam od kolegice čula za vaš proizvod. Nisam imala što za izgubiti, narudžba je brzo stiga a kile su se samo topile. Danas osjećam kako sam opet privlačna svome mužu."

    Dina P.

    Pokupsko