Brži - jači - mršaviji - zdraviji

Skidanje kila uz provjeren i siguran proizvod

Proteinska dijeta

Proteinska dijeta

Proteinska dijeta – dijeta s mnogo proteina i malo ugljikohidrata

Proteinska dijeta zasniva se na namirnicama koje su bogate proteinima, a veoma siromašne ugljikohidrata. Kada ograničite unos ugljikohidrata time ćete sniziti razinu inzulina, prilikom čega tijelo proizvodi više glukagona koje pomaže u sagorijevanju pohranjene masnoće u organizmu. Prilikom primjenjivanja proteinske dijete, možete jesti namirnice kao što su riba, perad, crveno meso, mliječni proizvodi, sirevi s malo masnoće (mozzarela, feta) te jaja i tofu koji su bogati bjelančevinama. Uz navedeno možete normalno konzumirati povrće, gljive te namirnice bogate vlaknima te zdrave masti. Što se tiče napitaka, izbjegavajte pića bogata šećerom. Možete konzumirati vodu i mineralnu vodu, limunadu bez šećera, čajeve bez šećera te crnu kavu.

Proteinska dijeta – sagorijevanje pohranjene masnoće

Proteinska dijeta je dijeta bogata proteina, no bitno je da kombinirate i životinjske i biljne proteine, jer prevelika količina mesa u organizmu može dovesti do određenih problema s zdravljem. Preporučljivo je i zamijeniti zasićene masti s nezasićenim, jer će to pozitivno djelovati na vaše zdravlje. Kako biste poboljšali efekt proteinske dijete, mnogi preporučuju da redovito vježbate kako biste potaknuli zagorijevanje masti i poboljšali rad metabolizma. Prilikom ove dijete izbjegavajte bilo kakve namirnice koje u sebi sadrže visoku količinu ugljikohidrata kao što su kruh, tjestenina, krumpir i orašasti plodovi. Ujedno ne smijete konzumirati voće zbog svog udjela šećera koji sadrži. Dijeta se dijeli u tri faze, kako bi se moglo tijelo naviknuti na novu vrstu prehrane. U prvoj ćete unositi jako mali broj ugljikohidrata, te ćete se striktno držati plana prehrane. Postepeno tokom druge i treće faze dijete ćete malo povećati unos ugljikohidrata. Bitno je da ne popuštate tokom ove dijete, jer inače ćete imati suprotne rezultate. Uz redovitu tjelovježbu brzo ćete postignuti svoj željeni rezultat.

Proteinska dijeta – duž osjećaj sitosti i gubitak kilograma

Proteinska dijeta je idealna za sve koji žele izgubiti višak kilograma. Mnogobrojne studije su dokazale da dijete koje su bogate bjelančevinama vam duže održavaju osjećaj sitosti, te da smanjen unos ugljikohidrata će omogućiti vam gubitak kilograma. Ovu dijetu mogu prakticirati i vegetarijanci i vegani, samo će oni morati povećati unos tofua i biljnih proteina. Preporuka je da prilikom proteinske dijete se bavite s tjelovježbom, preporučeno s utezima, kako biste potaknuli sagorijevanje potkožne masnoće. Ujedno ova dijeta je idealna za osobe koji imaju dijabetes, visoki kolesterol, visoki krvni tlak ili su srčani bolesnici. Pošto u proteinskoj dijeti ima jako malo unosa ugljikohidrata, to pomaže u snižavanju šećera u krvi, krvnog tlaka, inzulina i lošeg kolesterola.

Proteinska dijeta – tjedni jelovnik

Proteinska dijeta s visokim udjelom proteina lako je možete prilagoditi vlastitim sklonostima prehrani i zdravstvenim ciljevima. Na primjer, možda ćete htjeti slijediti prehranu s niskim udjelom ugljikohidrata i visokim udjelom proteina kako biste održali razinu šećera u krvi pod kontrolom. Ako izbjegavate mliječne proizvode, možete slijediti prehranu bez mlijeka koja je bogata proteinima. Čak i vegetarijanska prehrana može biti bogata proteinima ako uključuje jaja i mliječne proizvode te puno mahunarki i drugih biljnih bjelančevina. Uzorak u nastavku tjednog jelovnika daje oko 100 grama proteina dnevno. No, porcije možete prilagoditi prema svojim potrebama.
PONEDJELJAK
Doručak: 3 jaja, 1 kriška tosta od cjelovitih žitarica s 1 žlicom bademovog maslaca i kruške.
Ručak: Salata od svježeg avokada i svježeg sira i naranče.
Večera: 170 grama odreska, slatki krumpir i tikvice s roštilja.
UTORAK
Doručak: Smoothie napravljen od 1 mjerice proteina u prahu, 1 šalice kokosovog mlijeka i jagoda.
Ručak: 114 g konzerviranog lososa, miješano zelje, maslinovo ulje i ocat te jabuka.
Večera: 114 g piletine s roštilja s kvinojom i prokulicama.
SRIJEDA
Doručak: Zobene pahuljice i jedna šalica običnog grčkog jogurta s 1/4 šalice nasjeckanog pecana.
Ručak: 114 g piletine pomiješane s avokadom i crvenom paprikom i breskvom.
Večera: Veggie Chili od mesa i smeđa riža.
ČETVRTAK
Doručak: španjolski omlet napravljen od 3 jaja, sira od 1 unče, čili papričice, crnih maslina i salse te naranče.
Ručak: Ostatci povrća od svježeg mesa Chili i smeđa riža.
Večera: 4 unci (114 g) morske plodove, leća i brokula.
PETAK
Doručak: Jedna šalica svježeg sira s 1/4 šalice nasjeckanih oraha, kockica jabuka i cimeta.
Ručak: 114 g konzerviranog lososa pomiješanog sa zdravim majonezom na proklijalom kruhu od žitarica i štapićima mrkve.
Večera: pileće polpete s umakom od marinare, tikvicama od špageta i malinama.
SUBOTA
Doručak: Frittata pripremljena s 3 jaja, sirom od 1 uncu i 1/2 šalice krumpira nasjeckanog na kockice.
Ručak: Preostale pileće polpete s umakom od marinare i tikvice od špageta s jabukom.
Večera: 85 grama fajitas od škampa s lukom sa žara i paprikom, guacamole, 1 šalica crnog graha na kukuruznoj tortilji.
NEDJELJA
Doručak: Proteinske palačinke od bundeve prelivene 1/4 šalice nasjeckanog pecana.
Ručak: Jedna šalica običnog grčkog jogurta pomiješana s 1/4 šalice sjeckanih miješanih orašastih plodova i ananasa.
Večera: 170 g lososa na žaru, krumpira i pirjanog špinata.

Naruči proizvode odmah

DODAJ PROIZVODE

OBAVEZNO pravi broj (inače dostava neće biti moguća)

Način dostave:

IZABRALI STE OVE PROIZVODE:

    UKUPAN IZNOS NARUDŽBE:

    Free Shipping

    Provjeren proizvod za skidanje kila

    Pomoći ćemo vam da izgubite željene kilograme u kratkom roku na zdrav i siguran način. Recite zbogom kilama koje se više nikada neće vratiti. Vratite kvalitetu i samopouzdanje u svoj život, budite primjer drugima. Već nakon nekoliko dana primjetit ćete kako se vaš trbuh smanjio, a vi ćete se osječati puno bolje.

    Recenzije

    Što kažu zadovoljni korisnici?

    "Proizvod mi je dodatno olakšao u borbi s kilama. Odlučila sam se na kombinaciju treninga i preparata bez neke pretjerane dijete. Rezultati su bili vidljivi već u drugom tjednu. Do sada sam skinula 16 kila."

    Marijana L.

    Zagreb

    "Cijeli život vodim borbu s kilama i tek sam sada u 46. godini otkrio proizvod koji me napokon učinio sretnim i zadovoljnim. Nakon izgubljenih 23 kilograma više se ne sramim svoga tijela."

    Kristijan M.

    Novi Vinodolski

    "Nakon poroda počela sam se debljati što me dovelo do depresije. Pokušala sam s raznim dijetama i onda sam od kolegice čula za vaš proizvod. Nisam imala što za izgubiti, narudžba je brzo stiga a kile su se samo topile. Danas osjećam kako sam opet privlačna svome mužu."

    Dina P.

    Pokupsko