Brži - jači - mršaviji - zdraviji

Skidanje kila uz provjeren i siguran proizvod

Plan treninga za masu

Plan treninga za masu

Plan treninga za masu napravite uz pomoć stručnjaka!

Plan treninga za masu nije lako napraviti ukoliko ne znate što trebate. Kada radimo na masi, odnosno mišićnoj masi najbitnije je uskladiti naš program treninga i prehrane sa zadanim ciljem. Ukoliko želite podići mišićnu masu, jedna od najboljih opcija je svakako lifting. U teretani ćete imati sve potrebno da biste na najkvalitetniji način poradili na svojoj masi. Naravno, svaki progres neće se mjeriti samo Vašim odlascima u teretanu, već isto tako Vašoj prehrani. Prehrana mora biti specifična kad je u pitanju podizanje mase. Plan treninga za masu najbolje će Vam složiti stručnjak odnosno privatni trener. Takvi ljudi sposobni su složiti personalni program isključivo namijenjen Vama koji će Vam davati najbolje rezultate. Ukoliko trebate samo par savjeta kako biste počeli, onda je bitno znati da za svaki zdravi program je potrebna tjelesna aktivnost, pravilna prehrana i zdrav ritam spavanja. Osigurajte si svo troje kako biste učinili inicijalni korak i počeli zdravije živjeti.

Plan treninga za masu – kako povećati mišićnu masu?

Ljudsko tijelo obavlja zadaće koje mu dajemo. Ukoliko ne forsiramo tijelo na jaču fizičku aktivnost, nema potrebe za okidačem promjene i tijelo neće graditi veće mišiće. Zato je trening u teretani idealan jer se tamo lako stvore uvjeti za takve zadatke. Dizanjem utega potičemo mišiće na rast, a uz stručnu pratnju privatnog trenera moći ćete još brže napredovati. Svaka osoba je drukčija, a osobni pristup koji imaju treneri najbolji je za najbrži napredak. Plan treninga za masu organizirajte tako da posjećujete teretanu minimalno tri puta tjedno. Ne postoji nužnost da podijelite treninge po mišićnim skupinama. Ono što je bitno da u svakoj vježbi dižete više. Svakim novim posjetom teretani bit ćete jači i podizati kilažu, a sve u svrhu toga da Vam stalno bude jednako zamorno raditi vježbe. Ukoliko ste početnik, u početnom stadiju se može jako brzo napredovati, što je dodatna motivacija. Plan treninga za masu skrojite uz pomoć stručnjaka.

Plan treninga za masu uključuje i prehranu. Kako ju prilagoditi treningu?

Plan treninga za masu nije samo vježbanje, dapače prehrana uzima čak i veći dio odgovornosti. Uz pravilnu prehranu dajemo tijelu sve potrebno kako bi raslo. Ukoliko Vas zanima rast mišića, onda su proteini glavni makronutrijent koji Vam treba. Kada je plan treninga za masu i mišićni rast, potrebno je povećati unos proteina u danu. Zato jedite više jaja, lososa, tune, posnog sira i sličnih namirnica. Osim toga, kod svake prehrane je vrlo bitno povrće. Povrće je niskokalorična namirnica (većinom) i može se jesti neograničeno. Sadrži bitne mikronutrijente, a nikako Vas ne deblja ili Vam usporava metabolizam. Ukoliko jedete više salata, paradajza, tikvica, luka, paprike i ostalog, želudac ćete češće napuniti niskokaloričnom hranom. Lakše ćete biti u kalorijskom deficitu, a nećete biti glasni. Zato su brze dijete obično nešto što treneri ne blagoslove. Ukoliko želite pravu promjenu u svrhu većih mišića, pravilna prehrana uz sve potrebne namirnice davat će bolje rezultate.

Naruči proizvode odmah

DODAJ PROIZVODE

OBAVEZNO pravi broj (inače dostava neće biti moguća)

Način dostave:

IZABRALI STE OVE PROIZVODE:

    UKUPAN IZNOS NARUDŽBE:

    Free Shipping

    Provjeren proizvod za skidanje kila

    Pomoći ćemo vam da izgubite željene kilograme u kratkom roku na zdrav i siguran način. Recite zbogom kilama koje se više nikada neće vratiti. Vratite kvalitetu i samopouzdanje u svoj život, budite primjer drugima. Već nakon nekoliko dana primjetit ćete kako se vaš trbuh smanjio, a vi ćete se osječati puno bolje.

    Recenzije

    Što kažu zadovoljni korisnici?

    "Proizvod mi je dodatno olakšao u borbi s kilama. Odlučila sam se na kombinaciju treninga i preparata bez neke pretjerane dijete. Rezultati su bili vidljivi već u drugom tjednu. Do sada sam skinula 16 kila."

    Marijana L.

    Zagreb

    "Cijeli život vodim borbu s kilama i tek sam sada u 46. godini otkrio proizvod koji me napokon učinio sretnim i zadovoljnim. Nakon izgubljenih 23 kilograma više se ne sramim svoga tijela."

    Kristijan M.

    Novi Vinodolski

    "Nakon poroda počela sam se debljati što me dovelo do depresije. Pokušala sam s raznim dijetama i onda sam od kolegice čula za vaš proizvod. Nisam imala što za izgubiti, narudžba je brzo stiga a kile su se samo topile. Danas osjećam kako sam opet privlačna svome mužu."

    Dina P.

    Pokupsko