Brži - jači - mršaviji - zdraviji

Skidanje kila uz provjeren i siguran proizvod

Koliko proteina dnevno

Koliko proteina dnevno

Koliko proteina dnevno je potrebno

Proteini odnosno aminokiseline su osnovna građevna jedinica mišića. Bodybuilder, sportaši, dizači olimpijskih utega, powerlifteri kao i sportaši u raznim timskim sportovima ili pak borilačkim sportovima imaju itekako velike koristi od povećane mišične mase. Povećana mišićna masa omogućava bolju prevenciju ozljeda, povećava snagu, kosti s vremenom postaju jače itd. Bodybuilderima pak je što veća mišićna masa osnovni cilj sporta. Bilo da spadate u neku od spomenutih skupina ili ne, jedno je sigurno: izgrađeni mišići su jako korisni, a osnovna jedinica za postizanje što bolje izgradnje mišića su proteini. Kada se vrši tjelovježba pod opterećenjem, mišiće se stimulira na rast i dolazi do sinteze proteina. Kako bi se sinteza proteina mogla izvršiti, potrebno je tijelu osigurati proteine. Stoga ste se već vjerojatno znali priupitati koliko proteina dnevno je potrebno unijeti. Odgovor na to koliko proteina dnevno trebate unijeti ovisiti će prvenstveno o vašim ciljevima, da li je to bodybuilding i maksimalna mišićna masa ili neki po mišiće manje ambiciozni ciljevi. Neka nit vodilja s kojom ne može promašiti jest da da si kilažu pomnožite s 1. 5. Broj koji dobijete je broj grama proteina koji bi trebali unositi u danu.

Koliko proteina dnevno unositi a da ne bude previše?

Iznijeli smo brojne prednosti unošenja povećanog udjela proteina u prehrani. Te benefite će te osjetiti neovisno bavite li se bodybuildingom ili nekim drugim sportom. Ipak, treba imati na umu da kao sa svime u životu, ni s ovim ne treba pretjerivati. Naime iako smo rekli koliko proteina dnevno unositi, a to je barem 1. 5 grama proteina po kili tjelesne težine, neki profesionalni sportaši, pogotovo u bodybuildingu, znaju unositi i do 2. 5 grama po kili težine, dok ostale makronutrijente znatno ograničavaju. Navedeno dovodi do pojačanog rada bubrega, a nerijetki su slučajevi da bodybuilderi zbog pretjeranog unosa proteina završe na hitnom prijemu zbog problema s bubrezima. Stoga odgovor na pitanje koliko proteina dnevno unositi a da ne bude previše jest maksimalno 2 grama proteina po kili tjelesne težine. Isto tako, tokom cijelog postupka osluškujte svoje tijelo, čitajte signale koje vam on šalje i postupajte u skladu s tim i nećete požaliti.

Znate li prema znanstvenim istraživanjima koliko proteina dnevno unositi je preporučljivo?

Odgovor svih odgovora na pitanje koliko proteina dnevno unositi treba potražiti u znanstvenoj literaturi. Iako odgovor nije jednostavan, postoje brojne studije koje su pokušale dati odgovor u pravo na ovo pitanje. Odgovor nije jednostavan za dat jer svačije je tijelo drugačije stoga ne postoji savršeni odgoovor. Prema jednoj respektabilnoj studiji (Tipton i dr., 2004) unos proteina od 2. 1 grama / kg je idealan omjer za dobitak dodatne mišićne mase. Kako bi uspješno zadovoljili toliko povećan unos proteina, dobro je suplementirati svoju prehranu s dodacima prehrane poput whey proteina kojeg je najbolje popiti nakon treninga. Isto tako, vodite računa da količinu proteina ravnomjerno rasporedite po obrocima, tako da svaki od 3 glavna obroka ima podjednak udio proteina. Nije na odmet i u međuobrocima imati zastupljenost proteina, npr. Konzumiranjem badema i sl. Kada je pitanje koliko proteina dnevno unositi, zapamtite zlatno pravilo: sve sve svodi na ravnotežu i vaše preferencije. Ovdje smo iznijeli samo neke osnovne vodilje da sami znate postupati dalje.

Naruči proizvode odmah

DODAJ PROIZVODE

OBAVEZNO pravi broj (inače dostava neće biti moguća)

Način dostave:

IZABRALI STE OVE PROIZVODE:

    UKUPAN IZNOS NARUDŽBE:

    Free Shipping

    Provjeren proizvod za skidanje kila

    Pomoći ćemo vam da izgubite željene kilograme u kratkom roku na zdrav i siguran način. Recite zbogom kilama koje se više nikada neće vratiti. Vratite kvalitetu i samopouzdanje u svoj život, budite primjer drugima. Već nakon nekoliko dana primjetit ćete kako se vaš trbuh smanjio, a vi ćete se osječati puno bolje.

    Recenzije

    Što kažu zadovoljni korisnici?

    "Proizvod mi je dodatno olakšao u borbi s kilama. Odlučila sam se na kombinaciju treninga i preparata bez neke pretjerane dijete. Rezultati su bili vidljivi već u drugom tjednu. Do sada sam skinula 16 kila."

    Marijana L.

    Zagreb

    "Cijeli život vodim borbu s kilama i tek sam sada u 46. godini otkrio proizvod koji me napokon učinio sretnim i zadovoljnim. Nakon izgubljenih 23 kilograma više se ne sramim svoga tijela."

    Kristijan M.

    Novi Vinodolski

    "Nakon poroda počela sam se debljati što me dovelo do depresije. Pokušala sam s raznim dijetama i onda sam od kolegice čula za vaš proizvod. Nisam imala što za izgubiti, narudžba je brzo stiga a kile su se samo topile. Danas osjećam kako sam opet privlačna svome mužu."

    Dina P.

    Pokupsko