Brži - jači - mršaviji - zdraviji

Skidanje kila uz provjeren i siguran proizvod

Kako zdravo smršaviti

Kako zdravo smršaviti

Kako zdravo smršaviti, zdravo mršavljenje

Nekada se čini da je mršavljenje i održavanje forme teško dostižan cilj, no uravnotežena i ispravna prehrana uz fizičku aktivnost je ključ uspjeha. Kao i u svemu, odgovor na pitanje kako zdravo smršaviti se sastoji od osnovnih pravila koja valja usvojiti kako bi zdravo mršavljenje bilo efikasnije. Oba pravila bazirana su na načinu prehrane. Prvo, i najvažnije pravilo tijekom procesa kako zdravo smršaviti je da tijelo tijekom obroka dobije različite namirnice. Proteini, bjelančevine, ugljikohidrati, šećeri, lipidi, masti, minerali i vitamini, unos mora biti prilagođen osobnim potrebama. Drugo, obrocima se u organizam mora unijeti određena količina prehrambenih stvari, zato je plan prehrane koji je prilagođen vama od iznimne važnosti. Nemate možda novaca za nutricionista ili ne znate kako si složiti plan prehrane? Odgovor potražite u piramidi zdrave prehrane. Piramida zdrave prehrane se dijeli na tri skupine, a podjela se temelji na učestalosti potrošnje pojedinih namirnica. Ono što čini plan prehrane po piramidi zdrave prehrane jedinstvenim je sama činjenica da su sve namirnice dozvoljene, samo su raspoređene u grupama gdje se neke namirnice jedu češće, neke umjereno i neke minimalno. I dok mnogi misle da dijete zahtijevaju zabranu određenih namirnica i brojanje kalorija, to nije istina. Brze dijete su jedine dijete koje zahtijevaju zabranu određenih namirnica kako bi se brzo postigla željena kilaža, i upravo iz tih razloga su nezdrave.

Kako zdravo smršaviti, kalorije

Kalorije, ugljikohidrati i šećeri, ove tri riječi se najčešće spominju kad se postavlja pitanje kako zdravo smršaviti. Mnoge dijete ih brane, neke ograničavaju, neke dopuštaju umjereno. Što je ispravno? Gledamo li proces mršavljenja po nekoj logici, nije nikako zdravo pristupiti određenoj dijeti rigorozno i odjednom izbaciti sve namirnice koje su „štetne“. Postupno mršavljenje s jednim danom u tjednu gdje možete pojesti nešto slatko ili više kalorično je odličan pristup, jer ne samo da se nagradite za trud, vi tako dobivate motivaciju i shvaćate polako da možete bez namirnica za koje ste mislili da ne možete. Da, u procesu kako zdravo smršaviti vi vodite kontrolirani unos kalorija u vaše tijelo. Osnovno pravilo mršavljenja je da unos kalorija mora biti niži od potrošnje, i upravo na ovakvom principu su nastale dijete gdje se broje kalorije. Sa smanjenjem unosa kalorija u tijelo ne treba pretjerivati, najviše možete smanjiti do 500 kalorija. Ovdje dolazimo do teorije da se dijete baziraju na gladovanju, što nikako ne bi smjela biti istina. Zapravo se preporučuje do pet obroka dnevno koji su raspoređeni kroz dan kako ne bi osjetili glad. Upravo najveća greška koju mnogi rade je ograničavanje unosa hrane, zapravo je samo potrebno pametno rasporediti unos namirnica. U svoj jelovnik morate uključiti raznovrsnu hranu, ponajviše voća i povrća koji u sebi sadrže potrebit dnevni unos kalorija. Hrana je izvor vaše energije i ako ju ne konzumirate pravilno možete osjetiti žudnju za nezdravom hranom i odmorom radi umora. U procesu zdravijeg mršavljenja bilo bi poželjno da smanjite konzumaciju gaziranih i alkoholnih pića, slatkiša, brze hrane, grickalice, pekarske proizvode i masnu hranu, jer bespotrebne kalorije se sakrivaju upravo u nabrojanome. Internet pretraživanjem možete pronaći niskokaloričan plan prehrane koji će vam svakako pomoći u procesu mršavljenja.

Kako zdravo smršaviti, prehrana i vježbanje

Na svako pitanje o mršavljenju odgovor je prehrana i vježbanje. Spoj zdrave prehrane i dobrog plana vježbanja je dvojac koji vam garantira način kako zdravo smršaviti. Naveli smo kako se prehrana ne mora smanjiti u procesu mršavljenja, nego povećati na čak 5 obroka dnevno. Kako izgleda plan prehrane za 5 obroka dnevno? Doručak bi trebao biti kalorijski najbogatiji obrok u danu, bitno je da sadrži kvalitetne ugljikohidrate kao i masnoće i bjelančevine. Prvi međuobrok može biti lagan, primjerice voće po vašoj želji, jogurt ili šaka orašastih plodova. Ručak mora biti bogat bjelančevinama s malim udjelom škrobnih namirnica. Drugi međuobrok može biti kao i prvi. Večera kao zadnji obrok mora biti lagana, juha, posni sir, jogurt. Za kako zdravo smršaviti važna je i fizička aktivnost. Vježbanje mora biti prilagođeno vašim potrebama, željama i fizičkim mogućnostima. Hodajte do 40 minuta dnevno, trčite, vozite bicikl, plivajte. Možete naravno i posjetiti teretanu i vježbati kod kuće s vježbama za oblikovanje tijela. Vježbe koje je preporučljivo raditi kako bi postigli bolje rezultate su sljedeće: Plank za čvršći trbuh, vježbe za jačanje leđnih mišića koje će vam pomoći pri držanju, vježbe za jačanje kukova, vježbe za jačanje donjih trbušnih mišića, čučnjevi. Metoda i načina mršavljenja ima bezbroj, ali ne postoji čudesan recept koji će u svega par dana istopiti višak kilograma. Mršavljenje i održavanje linije zahtijeva dosljednost, ustrajnost i volju s vaše strane, uz dovoljno motivacije i samodiscipline rezultati su vam svakako neizbježni.

Naruči proizvode odmah

DODAJ PROIZVODE

OBAVEZNO pravi broj (inače dostava neće biti moguća)

Način dostave:

IZABRALI STE OVE PROIZVODE:

UKUPAN IZNOS NARUDŽBE:

Free Shipping

Provjeren proizvod za skidanje kila

Pomoći ćemo vam da izgubite željene kilograme u kratkom roku na zdrav i siguran način. Recite zbogom kilama koje se više nikada neće vratiti. Vratite kvalitetu i samopouzdanje u svoj život, budite primjer drugima. Već nakon nekoliko dana primjetit ćete kako se vaš trbuh smanjio, a vi ćete se osječati puno bolje.

Recenzije

Što kažu zadovoljni korisnici?

"Proizvod mi je dodatno olakšao u borbi s kilama. Odlučila sam se na kombinaciju treninga i preparata bez neke pretjerane dijete. Rezultati su bili vidljivi već u drugom tjednu. Do sada sam skinula 16 kila."

Marijana L.

Zagreb

"Cijeli život vodim borbu s kilama i tek sam sada u 46. godini otkrio proizvod koji me napokon učinio sretnim i zadovoljnim. Nakon izgubljenih 23 kilograma više se ne sramim svoga tijela."

Kristijan M.

Novi Vinodolski

"Nakon poroda počela sam se debljati što me dovelo do depresije. Pokušala sam s raznim dijetama i onda sam od kolegice čula za vaš proizvod. Nisam imala što za izgubiti, narudžba je brzo stiga a kile su se samo topile. Danas osjećam kako sam opet privlačna svome mužu."

Dina P.

Pokupsko