Brži - jači - mršaviji - zdraviji

Skidanje kila uz provjeren i siguran proizvod

Kako izgubiti 10 kg

Kako izgubiti 10 kg

Kako izgubiti 10 kg, razumijevanje gubitka kilograma

Usprkos prisutnosti mnogih brzih i zdravih dijeta, mršavljenje je još dan danas nekako tabu tema. Zagovaranje brzih dijeta je danas dostiglo sami vrhunac, jer rigorozan pristup i šokiranje organizma je jedini način kako u kratkom vremenu skinuti višak kila. Da li je zdravo? Odgovor je nikako. Brze dijete, pilule za mršavljenje, i razni „načini“ za mršavljenje vam ne mogu pomoći u procesu kako izgubiti 10 kg ako vi samo sjedite i ništa ne poduzimate. Brze dijete vam mogu pomoći u kako izgubiti 10 kg, ali morate biti svjesni da će se ti izgubljeni kilogrami vratiti istom brzinom. Kada naše tijelo izložimo rigoroznom dijetom, mi prvo gubimo vodu a zatim masno tkivo. Moguće je u jednom tjednu izgubiti 5 kilograma, u dva tjedna do 7 kilograma, iako vaga pokazuje gubljenje „kilograma“ vi samo gubite višak vode, zato što dalje dijeta ide vi teže gubite brojke na vagi. Brze dijete mogu biti dobar uvod u drugu, umjereniju dijetu, što je svakako preporuka ako želite skinuti više kila u određenom vremenskom periodu.

Kako izgubiti 10 kg, vremenski period za skidanje 10 kg

Sigurno se pitate u kojem vremenskom periodu se može skinuti 10 kilograma? Gubitak kilograma ovisi od osobe do osobe, zapravo uglavnom ovisi o metabolizmu određene osobe i uloženom trudu pomoću prehrane i vježbanja. Brzi metabolizam znači i brže skidanje kilograma, spor metabolizam će zahtijevati određene dodatke kako bi se potaknuo njegov rad. Izgladnjivanje kako bi postigli manju kilažu nikako nije preporučljivo, radije se okrenite zdravoj prehrani i vježbanju. Uz dobro posloženi plan prehrane i redovnim vježbanjem, neki razuman period za skidanje 10 kg bi bio otprilike 2-3 mjeseca. Kako izgubiti 10 kg i u kojem vremenskom periodu ovisi striktno o vama i koliko ste spremni posvetiti se sebi. Fizička aktivnost i pravilna prehrana su neizbježni duo kada je u pitanju mršavljenje, no što trebate znati? Postoje određene smjernice u načinu zdrave prehrane koja vodi do mršavljenja a one su sljedeće: Doručak mora biti visokoproteinski, smanjite unos zasićenih masti poput fast fooda i procesuirane hrane, pijte do 2l vode ili ne zaslađenih biljnih čajeva dnevno, jedite puno namirnica koje su bogate vlaknima poput voća i povrća, kvalitetno se odmorite, jedine pet manjih obroka dnevno, izbjegavajte alkohol i duhan, uvedite integralne namirnice u prehranu kao i zdrave masnoće poput maslinovog ulja. Osim uravnotežene prehrane, kako izgubiti 10 kg ovisi i o načinu vježbanja. Česta pogreška kod vježbanja i mršavljenja je forsiranje kardio treninga koji potiče rad cijelog tijela. Kardio odličan trening no ako patite od suvišnih kilograma samim kardijom vi ćete izgubiti masno tkivo i mišiće i to može rezultirati mlohavim tijelom. Kombinirajte kardio trening s treningom snage. Utezi su vaši prijatelji i pomoći će vam da zategnete i oblikujete tijelo. Par mjeseci nije puno za gubitak 10 kg, dugoročno gledajući bit ćete zadovoljni sa svojim tijelom i uspjehom.

Kako izgubiti 10 kg, održavanje kilaže

Najteži proces je održavanje kilaže tokom, a osobito nakon što ste izgubili određenu kilažu. Kako izgubiti 10 kg nije lagan proces, i naravno da kada postignete svoj cilj želite ga održavati, ili možda želite još smršaviti, kako to postići? Postoje određeni savjeti kako održati kilažu nakon gubitka kilograma. Bitno je da se ne vraćate svojim starim prehrambenim navikama prije zdravije prehrane i vježbanja. Sasvim je normalno da ćete se nekada zaželjeti neke nezdrave namirnice, i upravo zato postoje planovi prehrane koji imaju tzv. Cheat day gdje vi jednom tjedno možete se nagraditi nekom nezdravom hranom, ali naravno ne pretjerano. Bilo bi poželjno da nastavite jesti na isti način kao što ste to radili i tijekom određenog režima. Da, određene namirnice će vam vjerojatno dosaditi, no pokušajte naći neku zamjenu i pozabavite se raznim začinima i pripremama hrane. Za održavanje kilaže svakako je bitno da ne prekidate s vašom fizičkom aktivnošću, ona ne mora nužno biti ista kao i kada ste imali proces mršavljenja ali svakako mora biti prisutna. Kada ste prošli proces kako izgubiti 10 kg od iznimne je važnosti pratiti vašu težinu, parametre i sastav tijela. Masu koju ste moguće dobili nakon dijete ne znače kilogrami već mišićna masa. Morate znati da samo mršavljenje nikada nije lagani proces, i održavanje kilaže je jednako težak proces.

Naruči proizvode odmah

DODAJ PROIZVODE

OBAVEZNO pravi broj (inače dostava neće biti moguća)

Način dostave:

IZABRALI STE OVE PROIZVODE:

UKUPAN IZNOS NARUDŽBE:

Free Shipping

Provjeren proizvod za skidanje kila

Pomoći ćemo vam da izgubite željene kilograme u kratkom roku na zdrav i siguran način. Recite zbogom kilama koje se više nikada neće vratiti. Vratite kvalitetu i samopouzdanje u svoj život, budite primjer drugima. Već nakon nekoliko dana primjetit ćete kako se vaš trbuh smanjio, a vi ćete se osječati puno bolje.

Recenzije

Što kažu zadovoljni korisnici?

"Proizvod mi je dodatno olakšao u borbi s kilama. Odlučila sam se na kombinaciju treninga i preparata bez neke pretjerane dijete. Rezultati su bili vidljivi već u drugom tjednu. Do sada sam skinula 16 kila."

Marijana L.

Zagreb

"Cijeli život vodim borbu s kilama i tek sam sada u 46. godini otkrio proizvod koji me napokon učinio sretnim i zadovoljnim. Nakon izgubljenih 23 kilograma više se ne sramim svoga tijela."

Kristijan M.

Novi Vinodolski

"Nakon poroda počela sam se debljati što me dovelo do depresije. Pokušala sam s raznim dijetama i onda sam od kolegice čula za vaš proizvod. Nisam imala što za izgubiti, narudžba je brzo stiga a kile su se samo topile. Danas osjećam kako sam opet privlačna svome mužu."

Dina P.

Pokupsko