Brži - jači - mršaviji - zdraviji

Skidanje kila uz provjeren i siguran proizvod

Keto Black - Vaša keto dijeta

Ubrzava proces sagorijevanja masti

  • Ubrzava gubitak kilograma bez smanjenja mišićne mase
  • Potiče pojačano sagorijevanje masti
  • Nadoknađuje zalihe glikogena, pomažući izgradnji mišića
  • Smanjuje glad, smanjuje želju za bezvrijednom hranom i slatkišima

 

Dijeta za djecu

Dijeta za djecu

Dijeta za djecu smjernice

Dijeta za djecu temelji se na istim principima kao i prehrana za odrasle. Svatko treba iste vrste hranjivih sastojaka – poput vitamina, minerala, ugljikohidrata, bjelančevina i masti. Djeci su, međutim, potrebne različite količine specifičnih hranjivih sastojaka u različitoj dobi. Pa, koja je najbolja formula za poticanje rasta i razvoja vašeg djeteta? Pogledajte ove osnove prehrane za djevojčice i dječake u raznim dobnim skupinama, temeljene na najnovijim dijetalnim smjernicama.

Razmotrite ove namirnice bogate hranjivim sastojcima kada je u pitanju dijeta za djecu. Odaberite plodove mora, nemasno meso i perad, jaja, grah, grašak, proizvode od soje i neslane orašaste plodove i sjemenke. Potaknite dijete da jede razno svježe, konzervirano, smrznuto ili suho voće – umjesto voćnog soka. Ako vaše dijete pije sok, pobrinite se da je to 100-postotni sok bez dodanih šećera i ograničite njegovu porciju. Potražite konzervirano voće koje kaže da je lagano ili upakirano u vlastiti sok, što znači da ima malo dodanih šećera. Imajte na umu da se jedna četvrtina šalice suhog voća računa kao jedna šalica voća. Kada se konzumira u suvišku, suho voće može pridonijeti dodatnim kalorijama. Poslužite razno svježe, konzervirano, smrznuto ili suho povrće. Cilj vam je osigurati raznoliko povrće, uključujući tamno zeleno, crveno i narančasto, grah i grašak, škrobno i ostalo, svaki tjedan. Kad odabirete konzervirano ili smrznuto povrće, potražite mogućnosti s manjim udjelom natrija. Odaberite cjelovite žitarice, poput cjelovitog pšeničnog kruha, zobenih pahuljica, kokica, kvinoje ili smeđe ili divlje riže. Ograničite rafinirane žitarice poput bijelog kruha, tjestenine i riže. Potaknite dijete da jede i pije nemasne ili nemasne mliječne proizvode, poput mlijeka, jogurta, sira ili obogaćenih sojinih napitaka.

Dijeta za djecu i što ograničiti

Cilj je ograničiti kalorije vašeg djeteta kada je dijeta za djecu potrebno ispravno postaviti. Ograničite dodane šećere. Šećeri koji se prirodno javljaju, poput onih u voću i mlijeku, nisu dodani šećeri. Primjeri dodanih šećera uključuju smeđi šećer, kukuruzno zaslađivač, kukuruzni sirup, med i druge. Provjerite oznake prehrane. Odaberite žitarice s minimalno dodanim šećerom. Izbjegavajte pića s dodanim šećerima poput sode, te sportska i energetska pića.
Zasićene i trans masti. Ograničite zasićene masti – masti koje uglavnom potječu iz životinjskih izvora hrane, poput crvenog mesa, peradi i punomasnih mliječnih proizvoda. Potražite načine kako zamijeniti zasićene masti biljnim i orašastim uljima koja daju esencijalne masne kiseline i vitamin E. Zdravije masnoće također su prirodno prisutne u maslinama, orašastim plodovima, avokadu i plodovima mora. Ograničite transmasnoće izbjegavajući hranu koja sadrži djelomično hidrogenirano ulje.

Većina djece ima previše natrija u svakodnevnoj prehrani. Potaknite grickanje voća i povrća umjesto čipsa i kolačića. Provjerite oznake prehrane i potražite proizvod s niskim udjelom natrija. Ako imate pitanja o prehrani za djecu ili posebne zabrinutosti oko prehrane vašeg djeteta ili vam je dijeta za djecu i dalje nedoumica, razgovarajte s djetetovim liječnikom ili registriranim dijetetičarom.

Dijeta za djecu i način života

Ako jedemo raznoliku hranu, naši obroci ostaju zanimljivi i ukusni, a to treba primijenjivati i kada je spomenuta dijeta za djecu. To je također ključ zdrave i uravnotežene prehrane jer svaka hrana ima jedinstvenu mješavinu hranjivih sastojaka – i makronutrijenata (ugljikohidrata, bjelančevina i masti) i mikroelemenata (vitamina i minerala). Web mjesto za zdravu prehranu djece pruža nacrt koji će nam pomoći da napravimo najbolji izbor prehrane.
Vrsta ugljikohidrata u prehrani važnija je od količine ugljikohidrata u prehrani, jer su neki izvori ugljikohidrata – poput povrća (osim krumpira), voća, cjelovitih žitarica i graha – puno zdraviji od šećera, krumpira i hrana od bijelog brašna. Web mjesto za zdravu prehranu djece ne uključuje slatka pića, slatkiše i drugu nezdravu hranu. To nisu svakodnevna hrana i treba ih jesti rijetko, ako ih uopće i bude, također potiče upotrebu zdravih ulja umjesto drugih vrsta masti.

Napokon, baš kao i odabir dijeta za djecu, uključivanje tjelesne aktivnosti u naš dan održavanjem aktivnosti dio je recepta za održavanje zdravlja. Zamijenite neaktivno “vrijeme sjedenja” za “fit-time”. Djeca i adolescenti trebali bi težiti barem jednom satu tjelesne aktivnosti dnevno, a ne trebaju im otmjenu opremu ili teretanu – Smjernice za fizičku aktivnost za Amerikance predlažu odabir nestrukturiranih aktivnosti za djecu poput igranja natezanja ili zabava koristeći opremu za igrališta.

Keto Black - Vaša keto dijeta

Ubrzava proces sagorijevanja masti

  • Ubrzava gubitak kilograma bez smanjenja mišićne mase
  • Potiče pojačano sagorijevanje masti
  • Nadoknađuje zalihe glikogena, pomažući izgradnji mišića
  • Smanjuje glad, smanjuje želju za bezvrijednom hranom i slatkišima

 

Free Shipping

Provjeren proizvod za skidanje kila

Pomoći ćemo vam da izgubite željene kilograme u kratkom roku na zdrav i siguran način. Recite zbogom kilama koje se više nikada neće vratiti. Vratite kvalitetu i samopouzdanje u svoj život, budite primjer drugima. Već nakon nekoliko dana primjetit ćete kako se vaš trbuh smanjio, a vi ćete se osječati puno bolje.

Recenzije

Što kažu zadovoljni korisnici?

"Proizvod mi je dodatno olakšao u borbi s kilama. Odlučila sam se na kombinaciju treninga i preparata bez neke pretjerane dijete. Rezultati su bili vidljivi već u drugom tjednu. Do sada sam skinula 16 kila."

Marijana L.

Zagreb

"Cijeli život vodim borbu s kilama i tek sam sada u 46. godini otkrio proizvod koji me napokon učinio sretnim i zadovoljnim. Nakon izgubljenih 23 kilograma više se ne sramim svoga tijela."

Kristijan M.

Novi Vinodolski

"Nakon poroda počela sam se debljati što me dovelo do depresije. Pokušala sam s raznim dijetama i onda sam od kolegice čula za vaš proizvod. Nisam imala što za izgubiti, narudžba je brzo stiga a kile su se samo topile. Danas osjećam kako sam opet privlačna svome mužu."

Dina P.

Pokupsko