Brži - jači - mršaviji - zdraviji

Skidanje kila uz provjeren i siguran proizvod

Dijeta kod proljeva

Dijeta kod proljeva

Proljevi utječu na naše zdravlje tako što tijelo gubi značajne količine vode tokom bolesti. Voda je vitalni faktor za zdravlje, a služi kao gorivo za sve procese u našem tijelu. Bez vode, naše tijelo teže se bavi svim procesima koje se događaju u organizmu. Premda djeluje vrlo bezazleno, dijeta kod proljeva potrebna je kako biste svom tijelu pružili što manje šokova tokom trajanja bolesti. Dijeta kod proljeva nalaže koje namirnice koristiti, koje izbjegavati, ali isto tako i kako se hraniti, u kojim intervalima i kako nadoknaditi izgubljenu vodu u vlastitom organizmu.

Dijeta kod proljeva – nadoknađivanje vode

Kao što smo spomenuli, kod proljeva tijelo gubi veće količine vode nego što je potrebno. Konzumacija vode u ovakvoj situaciji je bitnija nego inače stoga pripazite na dnevni unos vode. Vodu možete zamijeniti i čajem. Kava se također broji, no nemojte pretjerati. Također, nikako nemojte stavljati mlijeko u kavu, no o tome malo kasnije. Dijeta kod proljeva generalno se svodi na vodenastu prehranu uz ugljikohidrate. Vodu koju nadoknađujete naravno ne nadoknađujete samo sa čašama vode koje popijete. Treba ubrojati tu još i juhe, povrće bogatu vodom i slično.

Dijeta kod proljeva – Koje namirnice konzumirati?

Ne zaboravite juhe. Juhe su često jelo u našim krajevima i dobro pomažu kad je u pitanju dijeta kod proljeva. Bistre juhe od govedine, piletine i ostalog mesa apsolutno se preporučaju. Juha od bijele ribe odličan je obrok koji si možete pripremiti kod proljeva. Prežgana juha sadrži i ugljikohidrate i puno vode i također je nešto što biste trebali uvrstiti u svoju prehranu. Kuhana mrkva odličan je dodatak u juhe i van juha. Kad je u pitanju čvrsta hrana, riža kuhana na vodi odlična je namirnice za dijetu. Rižini krekeri također mogu biti dio Vaše prehrane. Dijeta kod proljeva također uključuje paletnu na vodi (uz malo ulja), pire od kuhanih jabuka, ali isto tako i voće poput banana.

Dijeta kod proljeva – Koje namirnice izbjegavati?

Kad je u pitanju izbjegavanje namirnica, uvrstite sve što biste i inače izbjegavali da biste spriječili bilokakvu vrstu proljeva. U prvom redu to su naravno mliječni proizvodi. Mlijeko u kavi se izbjegava, jogurti, kefiri, sir, mliječni namazi – sve ove namirnice ostavite sa strane dok je u pitanju dijeta kod proljeva. Mahunarke se također izbjegavaju i premda su jako zdrave kod nekih drugih bolesti, kad je u pitanju dijeta kod proljeva, mahunarke kompletno izbjegavajte. Sljedeći na redu su orašasti plodovi koji zbog neprobavljivih ljuski mogu naštetiti Vašem ranjivom probavnom sustavu. Kako su orašasti plodovi međuobrok kod ljudi, nemojte ih zamjeniti slatkišima. Slatkiši će također loše utjecati na Vašu probavu, a to uključuje čokoladu, čips i masne krekere, ali isto tako i gazirana pića i voćne sokove.

Free Shipping

Provjeren proizvod za skidanje kila

Pomoći ćemo vam da izgubite željene kilograme u kratkom roku na zdrav i siguran način. Recite zbogom kilama koje se više nikada neće vratiti. Vratite kvalitetu i samopouzdanje u svoj život, budite primjer drugima. Već nakon nekoliko dana primjetit ćete kako se vaš trbuh smanjio, a vi ćete se osječati puno bolje.

Recenzije

Što kažu zadovoljni korisnici?

"Proizvod mi je dodatno olakšao u borbi s kilama. Odlučila sam se na kombinaciju treninga i preparata bez neke pretjerane dijete. Rezultati su bili vidljivi već u drugom tjednu. Do sada sam skinula 16 kila."

Marijana L.

Zagreb

"Cijeli život vodim borbu s kilama i tek sam sada u 46. godini otkrio proizvod koji me napokon učinio sretnim i zadovoljnim. Nakon izgubljenih 23 kilograma više se ne sramim svoga tijela."

Kristijan M.

Novi Vinodolski

"Nakon poroda počela sam se debljati što me dovelo do depresije. Pokušala sam s raznim dijetama i onda sam od kolegice čula za vaš proizvod. Nisam imala što za izgubiti, narudžba je brzo stiga a kile su se samo topile. Danas osjećam kako sam opet privlačna svome mužu."

Dina P.

Pokupsko