Brži - jači - mršaviji - zdraviji

Skidanje kila uz provjeren i siguran proizvod

Dijeta 8 sati

Dijeta 8 sati

Dijeta 8 sati – brza, povremena i privremena dijeta

Brza, povremena i privremena dijeta – dijeta 8 sati
Osmosatna dijeta je najjednostavnija dijeta na svijetu jer nema zabranjenih namirnica, vaganja kalorija i sve se u ovoj dijeti svodi na tajming; 8 sati jedeš, 16 sati ne jedeš. Uz to za razliku od dugih iscrpljujućih dijeta, ova izgleda skoro zabavno. Ne morate stalno i dugo biti na dijeti, dovoljno ju je provoditi tri dana da dobijete prve rezultate. Dijeta osam sati je takva da je moežete prekinuti kad želite i vratiti joj se kada želite, možete je provoditi povremeno i privremeno, prema vašim vlastitim potrebama i željama. Recimo, pozvani ste na svadbu i želite izgledati fit, dijeta 8 sati je idealna dijeta da se na brzinu dovedete u formu, zar je onda čudno što je tako popularna.

Dijeta 8 sati – sve su namirnice dopuštene

Sve namirnice su dopuštene – dijeta 8 sati

Želite smršavjeti, ali niste spremni gladovati- Za vas je idealna dijeta 8 sati.

Iako su sve namirnice dopuštene u dijeta 8 sati, ne pretjerujte s količinama, a svi napitci koje konzumirate tijekom ove dijete neka budu nezaslađeni.

Predloženi tajming – dijeta 8 sati:

Rano jutro kava ili zeleni čaj (nezaslađeni), kasni doručak (oko 10) po želji, užina (dva sata od doručka) integralni keks, ručak (dva sata posle užine) po želji, užina (dva sata posle ručka) neko voće, večera: (dva sata posle užine) po želji. Bitni su kasni doručak i rana večera, 3 sata prije odlaska na spavanje. Ako ste prije spavanja gladni, popijte čašu vode.

Prehrana neka bude raznovrsna i uravnotežena, dijeta 8 sati dopušta sve, ali to ne znači da je i prejedanje dopušteno.

Dijeta 8 sati – nije obavezna svaki dan i važno je vježbati

U početku vam može biti teško pridržavati se zadane satnice, ali izdržite prva tri dana pa možete napraviti pauzu.

Dijeta 8 sati je idealna baš zato što ju možete prekidati bez većih šteta dok vam se organizam ne privikne na novu satnicu vaših prehrambenih navika. U drugoj rundi ćete izdržati 6 dana, a sedmi dan se opustite i nagradite.

Slijedeća runda će opet biti produžena za još barem tri dana. I ne morate stalno biti na dijeti. Kada dosegnete željenu kilažu možete se vratiti malo ležernijem rasporedu dnevnih obroka, a možda otkrijete da vaše tijelo signalizira kad ste gladni i da više ne jedete po starim navikama.

Dijeta 8 sati reprogramira vaš metabolizam i probavu.

Važno je vježbati – dijeta 8 sati

Od presudne važnosti za uspjeh dijeta 8 sati je i redovno vježbanje, koje pomaže sagorjevanju masti u tijelu i ubrzava učinke dijete. Izbor preporučenih načina vježbanja je ogroman, može to yoga, ples, fitness, trčanje, neki od aktivnih sportova, hodanje, biciklizam, teretana, rolanje, klizanje, preskakanje konopca, aerobik i mnogi drugi.

Koristite stepenice umjesto lifta. Hodajte, pješice s posla i na posao. Navike redovnog vježbanja će vam pomoći da i nakon dijete lakše održavate dosegnutu kilažu. Autori ove dijete preporučuju samo 8 minuta vježbanja dnevno i nije to zbog toga da sve bude u znaku broja 8, to je preporuka da na vježbanje uz dijetu 8 sati odvojite minimalno 8 minuta.

Dijeta 8 sati – plan ishrane

Mislite li da zvuči predobro da bi bilo istina? Pročitajte kako biste saznali kako funkcionira dijeta 8 sati i što možete jesti i piti.

Pridržavanje bilo koje prehrane može biti nezgodno, pogotovo kada postoje neke namirnice koje morate jesti više od drugih – kao na dijeti s visokim udjelom proteina. Ali jedna od najboljih stvari ove dijeta 8 sati je da se ne morate brinuti ni o čemu od toga. Evo što trebate znati u vezi prehrane u dijeta 8 sati.

Svi smo čuli savjet da ne biste trebali jesti nakon 19 sati ako želite paziti na svoju figuru, a ova dijeta 8 sati djeluje na sličnom principu. Vjerovali ili ne, dijeta djeluje tako što jednostavno ograničava sate u kojima jedete, a ne ono što jedete. Dijeta 8 sati stvarno uopće ne ograničava ono što jedete. Je li vam čudno?

Kada mogu jesti na 8-satnoj dijeti?

Potpuno je na vama kada želite da vam padne period od osam sati. To uglavnom ovisi o vašem rasporedu. Ako radite dan oko djece, zašto ne biste svoje 8-satno razdoblje postavili u skladu s njima?

Doručkovali biste kad se vratite iz škole oko 9: 30 ujutro, a večerali oko 17 sati kad se vrate kući i kada je vrijeme za čaj.

Naravno, ako pokušavate smršavjeti, pametna je ideja zdravo se hraniti tijekom svojih 8 sati ali to nije obavezno na dijeti. Ne postoji ograničenje kalorija niti zabranjena hrana (yippee! ), Pa jeste sjajna ideja za koju ćete se boriti ako ćete se boriti za kontrolu hrane koju jedete. Većina ljudi koji slijede 8-satnu prehranu obično doručkuju u 10 sati, ručaju u 14 sati i večeraju u 18 sati, a zatim doručkuju u 10 sati sljedeći dan – što znači da imaju 16-satni razmak.

Mogu li piti nakon 8-satnog razdoblja?

Jedina pića koja biste trebali piti izvan razdoblja od 8 sati su voda, nezaslađena kava ili čaj. Hidratacija je izuzetno važna za 8-satnu prehranu, a dokazano je da pijenje puno vode utažuje bilo kakvu glad koju biste mogli osjetiti tijekom prvih nekoliko dana. No posezanje za pićem bogatim kalorijama ili šećerom jedan je od glavnih razloga zbog kojih ljudi odustaju od dijete, jer ne vide nikakve rezultate. Mnogo naših omiljenih pića imaju skrivene šećere u sebi bez našeg znanja. Na primjer, možemo pomisliti da Diet Coca-Cola nema šećera ili kalorija, tako da je savršeno piće za ovu prehranu. No, dijetalna je kola samo jedno od mnogih dijetalnih pića koja sadrže umjetne zaslađivače, a koja na druge načine mogu poremetiti gubitak kilograma.

Evo neke ideje o tome što jesti (i kada jesti) na dijeti.

Plan obroka 1.
8: 00: jaja, povrće i tost od cjelovitih žitarica
10: 00: jogurt i granola
12: 00: piletina pržena i povrće
Večernji čaj bez kofeina

Plan obroka 2.
Jutarnja crna kava ili čaj (bez vrhnja ili šećera)
11: 00: smoothie od maslaca od kikirikija ili od banane
14: 00: tost od avokada s pistacijama
16 sati: bademi prekriveni tamnom čokoladom
18: 00: pureće polpete i umak od rajčice preko tjestenine od cjelovite pšenice (ili rezanca od tikvica)

Plan obroka 3.
Jutarnja crna kava ili čaj (bez vrhnja ili šećera)
13: 00: chia puding od kupine
16: 00: quesadilla od crnog graha (sir po vašem izboru, crni grah, paprika i začini)
18: 00: banana
21: 00: losos na žaru, povrće i kvinoja

Da li je 8-satna dijeta zdrava?

Autor knjige 8-satne dijete David Zinczenko tvrdi da njegov 8-satni plan mršavljenja ima puno zdravstvenih blagodati.

Naruči proizvode odmah

DODAJ PROIZVODE

OBAVEZNO pravi broj (inače dostava neće biti moguća)

Način dostave:

IZABRALI STE OVE PROIZVODE:

    UKUPAN IZNOS NARUDŽBE:

    Free Shipping

    Provjeren proizvod za skidanje kila

    Pomoći ćemo vam da izgubite željene kilograme u kratkom roku na zdrav i siguran način. Recite zbogom kilama koje se više nikada neće vratiti. Vratite kvalitetu i samopouzdanje u svoj život, budite primjer drugima. Već nakon nekoliko dana primjetit ćete kako se vaš trbuh smanjio, a vi ćete se osječati puno bolje.

    Recenzije

    Što kažu zadovoljni korisnici?

    "Proizvod mi je dodatno olakšao u borbi s kilama. Odlučila sam se na kombinaciju treninga i preparata bez neke pretjerane dijete. Rezultati su bili vidljivi već u drugom tjednu. Do sada sam skinula 16 kila."

    Marijana L.

    Zagreb

    "Cijeli život vodim borbu s kilama i tek sam sada u 46. godini otkrio proizvod koji me napokon učinio sretnim i zadovoljnim. Nakon izgubljenih 23 kilograma više se ne sramim svoga tijela."

    Kristijan M.

    Novi Vinodolski

    "Nakon poroda počela sam se debljati što me dovelo do depresije. Pokušala sam s raznim dijetama i onda sam od kolegice čula za vaš proizvod. Nisam imala što za izgubiti, narudžba je brzo stiga a kile su se samo topile. Danas osjećam kako sam opet privlačna svome mužu."

    Dina P.

    Pokupsko