Brži - jači - mršaviji - zdraviji

Skidanje kila uz provjeren i siguran proizvod

Atkins dijeta

Atkins dijeta

Atkins dijeta je jedna od najpoznatijih dijeta na svijetu

Atkins dijeta je jedna od najpoznatijih dijeta na svijetu, također spada među najstarije dijete modernog doba. Radi se o vrlo strogom režimu prehrane koji je podijeljen u četiri faze kojih se oni koji zaista žele rezultate moraju strogo pridržavati. Osoba prva dva tjedna u potpunosti izbjegava svaki oblik škroba, biljnih vlakana i ugljikohidrata. Mnogi stručnjaci iz oblasti medicine i sporta su dosta kritizirali Atkins dijetu zbog strogog zabranjivanja voća i povrća u određenim fazama dijete, te nedefiniranih veličina porcija obroka, no mnoge poznate osobe iz svijeta glazbe, filma i javnog života su podijelile svoja pozitivna iskustva sa ovom dijetom te su dokazano izgubile veći broj kilograma.

Atkins dijeta – četiri faze popularne dijete

Atkins dijeta je veoma učinkovit način prehrane koji potiče smanjene unosa ugljikohidrata, što bi značilo da se iz prehrane izbacuje kruh, tjestenina, sladoled, krumpir, brašno, čokolada, sve vrste slatkiša, zaslađena pića, pohano meso, soja, margarin, itd. U ovom tipu prehrane može se neograničeno jesti riba, meso te mliječni proizvodi, a kako je voće i povrće zbog šećera i vlakana zabranjeno u prvoj fazi, tada je potrebno kroz razne suplemente nadomjestiti vitamine i minerale. Nekim osobama je bilo dosta zahtjevno izdržati prva dva tjedna jer se drastično smanjuje unos ugljikohidrata na koje smo svi navikli, no to je faza koja relativno brzo prođe. Nakon toga se postupno kroz preostale tri faze povećava unos ugljikohidrata, no unos ugljikohidrata ostaje ograničen dok se ne smanji željeni broj kilograma i dok se ne uvidi da se ciljana tjelesna težina održava i nakon provođenja dijete.

Atkins dijeta – brz gubitak kilograma

Mnoge osobe su potvrdile da Atkins dijeta ima prilično drastičan početak kroz prvu fazu i da organizam na neki način doživi šok sa prestankom unosa ugljikohidrata, no u drugoj fazi se mnogi već naviknu na nov način prehrane i tada se gubi najviše kilograma jer tijelo za dobivanje energije troši masti i tako malo po malo nestaju masne naslage, te se tope kilogrami. Preporučljivo je u ovoj fazi uključiti i neku vrstu treninga, odlučite se za onaj tip vježbanja koji vam najviše odgovara prema vašim sposobnostima i mogućnostima. Imajte na umu, ne vježbate zato da nekoga zadivite već da za sebe napravite promjene koje vas vode prema nečemu dobrome za vas. Svaki početak je težak, no sve dalje će vam biti sve lakše. Sa Atkins dijetom ste napravili prvi korak, a vježbanje vam je drugi korak prema zdravijem životu. Spojite to dvoje i kilogrami će ekspresno nestati!

Atkins dijeta je vrlo definirana i točno se zna što se jede i što se ne jede, u trećoj fazi se polagano uvodi i određeno voće i povrće. Iskustva osoba koje su držale Atkins dijetu, su većinom pozitivna, te također mnogi napominju da je poželjno paziti na ograničen unos ugljikohidrata jer su oni zaista bitni za balans organizma. Većina nakon dijete shvati da je zaista stvar samo u uravnoteženoj prehrani, te da u ničemu ne treba biti neumjeren. Preporuka je da se ovaj oblik prehrane ne prakticira dulje od 30 dana, a nakon držanja dijete, poželjno je održavati težinu uz redovno vježbanje i uravnoteženu prehranu.

Atkins dijeta – tjedni jelovnik

U nastavku vam predlažemo sedmični jelovnik za Atkins dijeta.

PONEDJELJAK

– Doručak: Omlet od 2 jaja sa 30g ribanog sira i 50g narezane crvene paprike

– Užina: 1 kuhani pileći batak sa karabatkom

– Ručak: Salata od kozjeg sira: 80g lista zelene salate, 5 maslina, 4 režnja paradajza, ½ narezanog avokada, 50g krastavca na kockice i 50g kozjeg sira. Začinite sa djevičanskim maslinovim uljem.

– Užina: neka od grickalica Atkins dijeta

– Večera: 115g lososa pecite u foliji, prelijte sa 1 žlicom maslaca i 1 žličica peršina. Poslužite sa 100g kuhabog karfiola i 80g pirjanog kelja i 1 žlica maslinovog ulja.

UTORAK

– Doručak: 100g dimljenog lososa, ½ narezanog zrelog avokada, 2 žlice

– krem sira, pospite s crnim paprom.

– Užina: neka od grickalica Atkins dijeta

– Ručak: 1 pečeni pileći batak poslužuje se preko miješane salate, ½ nasjeckane crvene paprike, papar, 4 kriške krastavca. Po smjesi naribajte 30g sira.

– Užina: 1 komad feferona

– Večera: Pljeskavice od gljiva (link za recept: www. coolinarika. com/recept/polpete-od-gljiva-497aba58-642d-11eb-8200-0242ac1200e8)

SRIJEDA

– Doručak: Topla kaša od žitarice lana sa cijelim zrnom

– Užina: 1 kuhano jaje

– Ručak: Slanina, špinat i salata od plavog sira

– Užina: neka od grickalica Atkins dijeta

– Večera: 1 tanko rezani komad pečenog svinjskog trbuha posluženo sa: 100g

– brokule i karfiol pirea s 1 žlicom maslaca. Po vrhu pospite s 30g ribanog sira.

ČETVRTAK

– Doručak: 1 kobasica s malo ugljikohidrata, 1 poširano jaje i napola pečena rajčica

– Užina: ½ narezanog avokada

– Ručak: 1 skuša iz konzerve u salamuri, poslužite sa 100 g sušenog špinata, 30g izmrvljene fete sira i ½ sjeckane na kocke crvene paprike

– Užina: 2 žlice krem sira razmazanog u celer stabljiki

– Večera: Pileća prsa s svježom crvenom paprikom

PETAK

– Doručak: Pečene gljive

– Užina: neka od grickalica Atkins dijeta

– Ručak: Pileći burger s sosom od rajčica

– Užina: ½ limenke tunjevine pomiješana sa punomasnom majonezom umotana u jedan zamotaj tortilje

– Večera: Kuhane kobasice poslužene sa 100g kuhanog pire karfiola sa 1 žlicom krem sira i 80g mahuna

SUBOTA

– Doručak: Kajgana sa 2 jajeta, 4 kuhane nasjeckane šparoge i 1 kriška slanine

– Užina: 30g kockanog sira

– Ručak: Grčka salata uključujući 5 maslina, 100g mladog špinata, ½ avokada, ¼ nasjeckanog crvenog luka, 50g krastavca na kockice i 30g feta sira. Prelijte s 1 žlicom maslinovog ulja

– Užina: neka od grickalica Atkins dijeta

– Večera: Pileća prsa, 2 kriške šunke. Poslužiti sa 100g pire celera i 1 žlica maslaca

NEDJELJA

– Doručak: 1 kriška slanine, 1 kobasica sa malo ugljikohidrata, 1 prženo jaje i ½ rajčice sa žara

– Užina: neka od Atkins grickalica

– Ručak: 1 mala limenka lososa, preko posuti 100g mladog špinata, 5 cherry rajčica, ¼ narezanog krastavca. Prelijte s 1 žlicom ekstra djevičanskog maslinovog ulja

– Užina: 1 kriška sira umotanog u 1 krišku šunke

– Večera: 115g pržene govedine izrezane na trake, 50g mahuna, 2 narezane gljive, ½ narezane crvene paprike, 30g vodenih kestena. Pržite na umaku od soje

Naruči proizvode odmah

DODAJ PROIZVODE

OBAVEZNO pravi broj (inače dostava neće biti moguća)

Način dostave:

IZABRALI STE OVE PROIZVODE:

    UKUPAN IZNOS NARUDŽBE:

    Free Shipping

    Provjeren proizvod za skidanje kila

    Pomoći ćemo vam da izgubite željene kilograme u kratkom roku na zdrav i siguran način. Recite zbogom kilama koje se više nikada neće vratiti. Vratite kvalitetu i samopouzdanje u svoj život, budite primjer drugima. Već nakon nekoliko dana primjetit ćete kako se vaš trbuh smanjio, a vi ćete se osječati puno bolje.

    Recenzije

    Što kažu zadovoljni korisnici?

    "Proizvod mi je dodatno olakšao u borbi s kilama. Odlučila sam se na kombinaciju treninga i preparata bez neke pretjerane dijete. Rezultati su bili vidljivi već u drugom tjednu. Do sada sam skinula 16 kila."

    Marijana L.

    Zagreb

    "Cijeli život vodim borbu s kilama i tek sam sada u 46. godini otkrio proizvod koji me napokon učinio sretnim i zadovoljnim. Nakon izgubljenih 23 kilograma više se ne sramim svoga tijela."

    Kristijan M.

    Novi Vinodolski

    "Nakon poroda počela sam se debljati što me dovelo do depresije. Pokušala sam s raznim dijetama i onda sam od kolegice čula za vaš proizvod. Nisam imala što za izgubiti, narudžba je brzo stiga a kile su se samo topile. Danas osjećam kako sam opet privlačna svome mužu."

    Dina P.

    Pokupsko